** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Skate på fryshuset

Produkter
(logga in för att koppla)

Forslund

Aktiv medlem
Någon som brukar vara där och fota? Brukar det vara många som åker? "lätt"fotat? Någon som vet?
 
Google så får du bra bilder på vad jag menar..

Man kan väl säga att det är som ett "ungdomens hus" med bla en stor skejtpark
 
Antagligen är det lättare att åka till någon av de nya utomhusbetongparkerna. Skatehallar har en tendens att vara dåligt belysta och överlag en ganska trist miljö att plåta i tycker jag. I betongparkerna hittar du böljande betongformer, härligt naturligt ljus och en jävla massa glädje.
Finns parker i tex Nacka eller Kristineberg.
 
Antagligen är det lättare att åka till någon av de nya utomhusbetongparkerna. Skatehallar har en tendens att vara dåligt belysta och överlag en ganska trist miljö att plåta i tycker jag.
Finns parker i tex Nacka eller Kristineberg.

Har du mer info om dessa platser? Vart mer exakt?
 
Nacka ligger bredvid konstgräsplanen vid idrottsplasen. Griffelvägen 15 tror jag adressen är.

Kristineberg ligger också vid idrottsplatsen. Från tunnelbanan går du ut åt vänster och följer backen neråt sen ser du det på höger sida i botten av backen.
 
Nacka ligger bredvid konstgräsplanen vid idrottsplasen. Griffelvägen 15 tror jag adressen är.

Kristineberg ligger också vid idrottsplatsen. Från tunnelbanan går du ut åt vänster och följer backen neråt sen ser du det på höger sida i botten av backen.

Tack! Måste bara kolla in dessa platser!
 
Någon som vet om det är någon skateaktivitet i helgen? Tävling eller någon större sammankmst?
 
ANNONS