** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

10% på rajalafoto

Produkter
(logga in för att koppla)

rumpino

Aktiv medlem
tänkte bara tipsa om detta då jag sprang på det i mitt sökande efter den billigaste kameran.

jag ska köpa en d60 och med denna rabatt blir den faktiskt billigast där.

längst ned på deras hemsida finns det en 'tävling'. klickar man sig vidare där erhåller man en kod man kan använda för att få den rabatten.

(nej, jag jobbar ej på firman, tänkte bara dela med mig av ett tips då jag fått en hel del hjälp här på fotosidan. hoppas det ej räknas som nån reklam?)
 
Å andra sidan höjde de priserna den 1 april med minst motsvarande på många produkter, 60d kostade 8300 kr i mars, så deras trixande med priser och kampanjer är i ärlighetens namn mest trix för att få folk att köpa. Men bra butik och ibland kan man faktiskt göra fynd.
 
Å andra sidan höjde de priserna den 1 april med minst motsvarande på många produkter, 60d kostade 8300 kr i mars, så deras trixande med priser och kampanjer är i ärlighetens namn mest trix för att få folk att köpa. Men bra butik och ibland kan man faktiskt göra fynd.

aha, tackar för infon!
 
De har någon tävling där man ska motivera varför man ska köpa något, och gör man det så kan man vinna presentkort och får dessutom handla med tio procent rabatt. Har nog bara gått ut som erbjudande till de som de har mailadresser till, dvs tidigare kunder.
 
ANNONS