Annons

skamlös reklam

Produkter
(logga in för att koppla)

mårten

Aktiv medlem
hejsan!
nu har jag äntligen haft tid och ork att uppdatera min websida.
http://www.bonetweb.com/lange
det skulle vara hygglo om ni ville kika på den och säga om den ser ok ut. ser den inte ok ut vill jag gärna veta vilken skärmupplösning, operativsystem och browser ni använder så att jag kanske kan fixa sidan.
alla kommentarer/kritik uppskattas.
tack!
 

slynus

Aktiv medlem
ser bra ut.

jag gillar det minimala.


det enda jag kan sakna är en ruta runt bilderna
kanske ritad med samma stil som pilarna och typsnittet.
för de raka kanterna på bilderna mot detta "handskrivna typsnitt gör sig inte så bra.


/L
 

mårten

Aktiv medlem
julgus skrev:
en översikt och större bilder
jag var tvungen att använda små bilder då en tredjedel av mina besökare kör 800*600. jag hade en översikt i version 1 av sidan (detta är v3). nu är det bara 10 bilder, så jag tyckte inte att det var nödvändigt. tack för din kommentar!
 

mårten

Aktiv medlem
fredde: det var enkelheten som var poängen. kul att du gillade den. och 'fonten' är mina egenhändigt scannade krummilurer :)
 

ariadne

Aktiv medlem
gillar enkelheten men håller med linus om att det vore snyggt med nån slags kant runt bilderna som går i samma stil med teckensnittet. tycker också att allting är lite för sammanpressat, jag skulle nog testat att ha tagit ner bild + pilar ett snäpp från texten.
 

mårten

Aktiv medlem
anna:
jo visst hade det varit snyggare, men jag var tvungen att pressa ihop allt om det skulle funka med 800*600. finns det kanske något html-trick som centrerad bilden i höjdled såväl som sidled?
 

kaw

Aktiv medlem
Med mer länkar skulle det vara trevligt om texten byter färg när man för muspekaren över den. I ditt fall med bilder som text så måste alltså bilden bytas (lite javascript fixar det). Fast nu när sidan är så minimal spelar det ingen större roll.
 

Martin W

Aktiv medlem
Gillar sidan, enkel och fin, sitter själv och försöker komma på nån bra design men det är lika svårt varje gång man börjar med nått sånt
 
ANNONS