Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder från fototräffen i Stockholm 13/7

Produkter
(logga in för att koppla)

sagan

Avslutat medlemskap
Jag är extremt självkritisk..(mycket tack vare fotosidan ;-)
men det är ju inte bilder för kritik du ska lägga upp här i forumet..
eller? ;-)

mvh/Kim
 

abbe-l

Aktiv medlem
Kim7i skrev:
Jag är extremt självkritisk..(mycket tack vare fotosidan ;-)
men det är ju inte bilder för kritik du ska lägga upp här i forumet..
eller? ;-)

mvh/Kim
Nej det vet jag, men jag tänkte göra som så att jag lägger upp ett nytt album med bilder från vår träff se hur mycket jag kan lägga upp resten får vänta en vecka så man kan lägga upp resten eller ?!?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
abbe-l skrev:


Nej det vet jag, men jag tänkte göra som så att jag lägger upp ett nytt album med bilder från vår träff se hur mycket jag kan lägga upp resten får vänta en vecka så man kan lägga upp resten eller ?!?
Om meningen är att du vill ha kritik på bilderna så skall du göra det, men inte om det är bara för att visa upp dem. Då ser jag hellre att du lägger dem i denna tråden.
 

abbe-l

Aktiv medlem
elmfeldt skrev:


Om meningen är att du vill ha kritik på bilderna så skall du göra det, men inte om det är bara för att visa upp dem. Då ser jag hellre att du lägger dem i denna tråden.
Jo det är alltid trevligt att få kritik på vad man kan förbättra :)

För det blev ett par st bilder, då kanske det är bättre att jag gör ett album med dessa, än att ta plats i forumet eller ?

Men jag lägger in en länk på forumet så det blir lättare att hitta albumet och eventuellt kommer den nog upp imorrn när jag har framkallat rullen
 
Senast ändrad:

Mumiemonstret

Aktiv medlem
I andra gruppbilden är det jag som har vita shorts... Mitt ansikte är väl tio pixlar stort men så blir det när man fotar digitalt, eller hur Kim? :)

Som hämnd kan jag lägga in en motsvarande gruppbild med liten Kim... Jag hoppas på mycket mer från diarullen men jag blir väl besviken som vanligt.
 

Bilagor

sagan

Avslutat medlemskap
Mumiemonstret skrev:
I andra gruppbilden är det jag som har vita shorts... Mitt ansikte är väl tio pixlar stort men så blir det när man fotar digitalt, eller hur Kim? :)
hehe..bilderna är på 45kb..inte mycket upplösning kvar då.
 

Mumiemonstret

Aktiv medlem
Kim7i skrev:
okej..här är ett utsnitt från bild nr 2 :)
Jaja, jag sa inte heller att jag inte var till min fördel när jag var tio pixlar stor! :)Min gruppbild däremot var ju inte mycket att förstora, som ni såg.

Nu är min riktiga rulle i Diabolagets vård. Hör ni inget av mig imorgon kväll beror det på att jag sitter hemma och gråter över 40 misslyckade bilder...
 

abbe-l

Aktiv medlem
Kim
Jag måste erkänna att min bild på dig var ganska tråkig men här är den iaf i glassa-tagen
 

Bilagor

Sonnaren

Aktiv medlem
Jaha, framför en glasskiosk....trodde ett ögonblick att det var en av björnligans grabbar i färd med att forcera en villadörr.....;-).
Så fel man kan ha!!
Us
 

Mumiemonstret

Aktiv medlem
Jaha... Alla verkar lägga ut bilder på vår stackars ofrivilliga modell och hon är ju inte här och kan försvara sig så... Men jag undrar om hon nånsin kommer att följa med på en fototräff igen! :)
 

Bilagor

Mumiemonstret

Aktiv medlem
Var är alla era bilder?

Jag trodde att det här forumet snart skulle svämma över av inspirerande bilder från alla deltagare men tju fick jag.

Nu har jag hämtat min diarulle och jag behövde inte gråta nåt alls. Faktiskt 15 hyfsade bilder, måste vara personligt rekord :D (Alla är dock inte från träffen.) Min 13:15-bild heter "möte" (originellt va?) och den bör väl hamna på tävlingssidan snart, jag har lagt in den men den har inte dykt upp.
 

sagan

Avslutat medlemskap
oki..då lägger jag in 3 till då :)

en svensk sommarbåt på djurgårdskanalen.
 

Bilagor

  • 42.5 KB Visningar: 218
ANNONS