Annons

IRL - ett förslag

Produkter
(logga in för att koppla)

Sumpen

Aktiv medlem
Nu har vi inte hållit på så länge och chattat, bedömt varandras bilder, skrivit foruminlägg etc. Men det börjar kännas att jag har blivit smått online-bekant med några av er. I alla fall börjar det formas bilder på hur några av er är off-line.

Det vore kul med en IRL-träff :) (in real life)! Där tillfälle kan ges att tjöta med varandra på det gamla vanliga sättet. Det skulle kunna supportas av Fotosidan.se?


Mitt förslag är att vi kan ordna en IRL-träff till nästa fotomässa i Jönköping. Ja jag vet, det är ett tag till dess, kanske finns det behov tidigare? Min tanke var att Fotosidan.se kanske vill representera sig själva på mässan och då skulle vi ha en naturlig samlingspunkt att träffas runt, eller så fixar vi en mötesplats själva. Hur skulle ett upplägg för övrigt kunna se ut? Finns det något intresse eller är det bara mitt fotoklubbsskadade pratbehov som kallar?

mvh

/erik
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
ingen dum ide. Vi tycker oxå att det skulle vara kul att träffas för att diskutera med varandra om foto och fotosidan.se. Det skulle kunna vara mycket givande. Vi får kolla upp om det skulle kunna funka.

Bra förslag!
 

Olivlunden

Aktiv medlem
IRL ..

En oerhört bra idé! Jag instämmer till fullo med föregående talare. Möjligheterna till en träff IRL bör undersökas å det snaraste!
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Mitt förslag är att vi kan ordna en IRL-träff till nästa fotomässa i Jönköping.
Ich komme, ich komme!
Har aldrig varit på där, är väl främst en "pryl-mässa"? Så visst vore det kul o möta lite bild-intresserade bland alla grejer.
 

Sumpen

Aktiv medlem
Kul är några är på, då har vi lite tid att planera förfesten, festen och efterfesten...

Vi kanske skulle hitta på lite happenings, såsom fototävling med en rysligt ful guldblänkande buckla, eller köra en lokal 6-timmars fotomaraton, eller varför inte en 30-minuters inomhus... Skulle kunna blir skoj.

Well, det är tag kvar.

/Erik
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Goda förslag. Jag tycker också att vi hittar på ngt helt tokigt så blir det lite fart bland montrarna. För att inte spoliera överraskningseffekten så tycker jag att vi flyttar över diskussionen i ett annat forum. Återkommer om det.

/david
 

Nw2

Avslutat medlemskap
Hitta på roliga saker

Läser med glädje era inlägg om att träffas. Visst, en IRL-träff kan bli skoj, likaså att göra aktiviteter på mässan.

Om ni vill, så kan jag ta med mig några av mina modeller till mässan så kan vi alla stå och plåta dem (naket,topless,bikini mm) så kommer BINGO bli grön av avund...........

Observera nu att Modellerna skall vara lättklädda, och inte FOTOGRAFERNA !!!!!
 

Sumpen

Aktiv medlem
Tjingelitjong, dax att skaka liv i en gammal tråd, det börjar att dra ihop sig till Fotomässan snart, 26 - 27 april.

Jag har varit på väg ett antal gånger förut, men alltid blivit förhindrad ... ;) Men nu ska jag åka.

Det vore kul om fler Fotosideaner (eller heter det Fotosidare...) kommer, och allra bäst om vi kunde hitta på något gemensamt.

Vad kan vi göra?

/Erik
 

Lars-Åke

Aktiv medlem
Klart att jag kommer..
Hoppas bara att jag hittar dit och känner igen er.
Räcker ju inte med att leta efter folk med en kamera runt halsen...

Hmmm Kanske man skulle trycka upp en T-shirt med texten "Fotosidan.se" på???

//Lars-Åke
 

acke

Avslutat medlemskap
Hallå där, Christer o David!
Ni kan väl förhandla fram rabatt på entrebiljetten åt alla oss medlemmar? 4000 pers, det borde ge en bra mängdrabatt...;)
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi tänkte vara med på mässan. Vi skall kolla upp var det kostar etc, men har inte tagit tag i det ännu. En snygg t-shirt med fräscht tryck på är ju aldrig fel och kanske det kan ge oss lite pengar till mässavgiften.

Vi kollar också upp om vi alla inte kan få rabatt. Chansen är vi inte sådär jättestor men iallafall.

Men kom gärna mer med förslag.

Hälsningar
redaktionen
 
ANNONS