Annons

Vad händer?

Produkter
(logga in för att koppla)

BiNo

Aktiv medlem
hej, visst är det bra med begränsningar på denna sida, men gillar inte meddelanden man får när man ska sätta in en bild, igår när jag skulle ladda upp en bild stog det att jag hade laddat upp så och så många bilder, men kunde ladda upp en ny bild söndagen den 15/7 kl 20.00, idag..måndag är meddelandet ändrat, nu står det att jag inte kan göra det förrens idag måndagen den 16/7 kl 17.00???????
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Fråga: laddade du upp en bild i söndags då?

Nästa inladdningstid beräknas som 5 dygn från den först inladdade bilden, som laddats upp inom 5 dagar före dagens datum. Dvs för varje ny bild som laddas in skjuts "nästatiden" något.

Men jag skall ta och kolla upp regeln; jag hör inte till storladdarna själv så testmöjligheten har varit begränsad :)
 

BiNo

Aktiv medlem
ja tack kolla gärna upp det..:)

Nu börjar jag bli lite irriterad...:-(( det nya datumet och tiden var idag kl 17.30, nu skulle jag försöka ladda upp en bild IGEN..men nu är tiden framskjuten...:-((( till 19.30???
Tacksam om du/ni kan fixa det där, nej jag laddade inte upp någon bild igår, söndag
 

sture

Aktiv medlem
Nya bilder -problems!

:mad: Du har så rätt BiNo. Denna funktion och räkneverk fungerar inte. Jag sitter i samma eka som Du. I lugn och ro(så ro-ligt då) tills i morgon får vi tro.

/Sture
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Nu borde den visa korrekt "nästa tillåtna datum". Det blev den effekten om man hade fler än 3 bilder som laddats upp inom 5 dagar, något som ju kan förekomma nu i början när regeln just införts.

Observera dock att det datumet inte betyder att man kan ladda upp 3 bilder på en gång. Jag lade till en tidsvisning till - den tid då man kan ladda upp tre på en gång.
 
ANNONS