Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosafari Lör 18/2!

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Vad sägs om att ge sig iväg ner till Nynäshamn och plåta längs strandvägen med avslut på en superschyst prisbelönt skärgårdskrog!? Kanske packa lilla ryggan med en ståltermos?

Pendeln fram och tillbaka så kan man spetsa termosen en aning ;)

Någon som nappar??

//Marcus
 

Bilagor

Martin Gunnarson

Aktiv medlem
mackan skrev:
Eller kanske ta båten till Waxholm och strosa runt med kameran? Tror det var hundra år sen jag var där :)
Finns goda pizzor i Waxholm!

Går att åka bil också, parkeringsplats är nog inget problem så här års;)

Kanske kan bli nåt med båtar som skymtar fram i dimman/diset innan de kommer till kajen.
 

mackan

Aktiv medlem
Martin Gunnarson skrev:
Finns goda pizzor i Waxholm!

Går att åka bil också, parkeringsplats är nog inget problem så här års;)

Kanske kan bli nåt med båtar som skymtar fram i dimman/diset innan de kommer till kajen.
En god pizza finns det alltid plats för :)

Kanske kan man ta sig till oxdjupet och fånga de stora fiskarna när de passerar!? om vi tar bil alltså!
 

Spaceman Spiff

Aktiv medlem
Hallå,

Är tyvärr lite upptagen på lördag. Skall fixa lite saker inne i stan vid 12 och det låter som om ni kommer vilja starta tidigare än så.
Jag får stå över den här gången...

Hare skoj och lägg upp bilderna så att jag får se hur det gick för er.

/Jon
 

JocheD

Aktiv medlem
Hur blev det nu. Var det Waxholm, gustavsberg eller Nynäshamn som blev av. Kanske Uppsala?

Jag är till 75% på, men är inte bilburen varför Nynäs känns enklast.
 

Martin Gunnarson

Aktiv medlem
JocheD skrev:
Hur blev det nu. Var det Waxholm, gustavsberg eller Nynäshamn som blev av. Kanske Uppsala?

Jag är till 75% på, men är inte bilburen varför Nynäs känns enklast.
Förslaget just nu, tror jag, är att åka i min bil till Waxholm över Gustavsberg och Oxdjupet.

Hur som helst bestämmer vi imorgon em så titta in igen då.

Förresten, var du på Patricks vid senaste MFS träffen?

/Martin
 

Arleklint

Aktiv medlem
Tyvärr kan jag inte hänga på. Jag har planerat en annan utflykt över helgen, men jag vill ge en stor eloge till "Mackan" som poppar fram en massa idéer för gemensamma aktiviteter.

/Janne
 

Martin Gunnarson

Aktiv medlem
Följande gäller:

Vi startar kl 10.00 från Gullmarsplan och åker i min bil (som rymmer högst fem personer) till Vaxholm, fotar, promenerar och käkar lunch. Planen är sedan att åka till Oxdjupet och kanske över Värmdö tillbaka.

Skriv in era namn om ni vill följa med.

Allt detta under förutsättning att vädret inte är alltför dåligt dvs åtminstone uppehåll. Jag bekräftar kl 8.30 imorgon om utflykten blir av.

Anmälda hittills

Martin
Marcus
 

JocheD

Aktiv medlem
Martin Gunnarson skrev:
Följande gäller:

Vi startar kl 10.00 från Gullmarsplan och åker i min bil (som rymmer högst fem personer) till Vaxholm, fotar, promenerar och käkar lunch. Planen är sedan att åka till Oxdjupet och kanske över Värmdö tillbaka.

Skriv in era namn om ni vill följa med.

Allt detta under förutsättning att vädret inte är alltför dåligt dvs åtminstone uppehåll. Jag bekräftar kl 8.30 imorgon om utflykten blir av.

Anmälda hittills

Martin
Marcus
Anmälda hittills

Martin
Marcus
Joche (Utan bil)
 

benkar

Aktiv medlem
Martin Gunnarson skrev:
Följande gäller:

Vi startar kl 10.00 från Gullmarsplan och åker i min bil (som rymmer högst fem personer) till Vaxholm, fotar, promenerar och käkar lunch. Planen är sedan att åka till Oxdjupet och kanske över Värmdö tillbaka.

Skriv in era namn om ni vill följa med.

Allt detta under förutsättning att vädret inte är alltför dåligt dvs åtminstone uppehåll. Jag bekräftar kl 8.30 imorgon om utflykten blir av.

Anmälda hittills

Martin
Marcus
Oki, tittar in här vid kl.9 imorgon bitti. Väderprognosen på SVT nyss sa tyvärr grått och snö på lördagen :-( men å andra sidan så är det nog en titt ut genom fönstret strax innan man ska ut som är enda säkra prognosen....

/B

Anmälda:

Martin
Marcus
Joche (Utan bil)
Bengt (om det inte snöar...)
 
ANNONS