Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dee vs Dregen, eller vad publiken vill ha :/

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick

Aktiv medlem
Fast jag tycker nog att Dregen rockar bättre. Dee Snider lyckades få till två hits. "I Wanna Rock" och så en till som jag inte ens kommer ihåg namnet på. Genombrottsalbumet var väl okej men inte mycket mer.

För det som inte gjort det redan så rekomenderar jag att lyssna igenom Backyard Babies senaste platta som rockar järnet... X-files och painkiller är ju bara för bra...

/Maverick
 

mipert

Aktiv medlem
Jag har inte någon större respekt för vare sig Linda eller Dregen.

Linda för att hon är falsk.
För ett år sedan kunde jag i två artiklar/intervjuer läsa att hon vägrar använda sin kvinnlighet/sex för att sälja bandet och hon vill inte vara frontfigur. Alla tyckte hon var en sååå fin förebild för unga tjejer.
Två veckor senare kommer Café ut med Linda på omslaget med rumpan iklädd tajta skinnbrallor lutandes mot en bil. På videon som kom ut samtidigt ser man henne poserande i närbild med bandet i bakgrunden iklädd något litet och rött krypandes runt.

Dregen är så farlig och fräck med sina piercingar och smink.
Sedan såg jag honom i ett Z-TV-program tillsammans med en journalist och en konstnär.
Han framstod som en liten osäker pojke från Nybro, så fort någon hade varit med om någonting hade han gjort det också, fast värre.
Kanske har han mer utstrålning på scen men jag tvivlar på det.

På så sätt är Dee en bättre förebild för unga tjejer, hon tränar hårt och gör så E-Type drar folk på sina konserter.
 

Festfotografen

Aktiv medlem
Nu är det juh så att det inte bara är min Deebild som bara får visningar och få kommentarer.
Kan det möjligvis vara så att det är lite skämmigt att titta på bilder med Dee ?
 

Festfotografen

Aktiv medlem
mipert skrev:
Jag har inte någon större respekt för vare sig Linda eller Dregen.

Linda för att hon är falsk.
För ett år sedan kunde jag i två artiklar/intervjuer läsa att hon vägrar använda sin kvinnlighet/sex för att sälja bandet och hon vill inte vara frontfigur. Alla tyckte hon var en sååå fin förebild för unga tjejer.
Två veckor senare kommer Café ut med Linda på omslaget med rumpan iklädd tajta skinnbrallor lutandes mot en bil. På videon som kom ut samtidigt ser man henne poserande i närbild med bandet i bakgrunden iklädd något litet och rött krypandes runt.
Äh man ska inte tro allt vad tidningarna skriver ;)
 

Nw2

Avslutat medlemskap
sANNINGEN

Det kanske är så enkelt att DEE är en vacker kvinna som drar till sig uppmärksamhet pga det?

Kan även tillägga efter att ha träftat henne 2 ggr finner jag henne även intelligent och charmig......

"Ty man skall inte dömma hunden efter brösten, - förlåt håren menar jag !!!"

Niklas, djupt imponerad av Gunte Hansson
 
ANNONS