Annons

Misslyckad bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Min sämsta bild

Jag tar ganska mycket bilder. Många blir oerhört dåliga och misslyckade, men dom visar jag normalt inte för er här på fotosidan.

Jag tror inte jag är ensam. Har du en helt misslyckad bild. Lägg upp den här :)

Denna bild är jag inte stolt över ;)
Den föreställer Kungsträdgården i Stockholm
 

Bilagor

Efwa

Aktiv medlem
Orkar inte scanna om den så den är lite liten, men ni förstår principen. Det finns INGET som är rätt i bilden, förutom skärpan ev.
 

Marabou

Aktiv medlem
Här har jag en utav mina misslyckade bilder.
Kan ni hitta grodan ?
Det tog lång tid för mig själv att göra det.
 

prinsen

Aktiv medlem
Tänkte ta en bild på svärmors hus och skriva ut och till henne i födelsedags present.
Tyvärr va det en bil och en stege som stod ivägen. Detta upptäckte jag när jag kom hem
Jag skäms att jag inte var mer uppmärksam.
För de andra glömde ja sätta på polfiltret ;-(
 

Bilagor

kriss

Avslutat medlemskap
Haha... kul tråd, såna bilder har jag många! :-D

Här får ni se en väldigt lyckad bild!

* Focus på övre delen av ananasen, det är ju en snygg frukt, bra att få den skarp i alla fall någonstans.

* Halv ananas och halvt ansikte... Jo, men det är för att man ska kunna använda fantasin och figurera ut själv hur det ser ut utanför kanterna.

* Världens tomrum mitten... till för fantasin det också... och då kan man tex fantisera in nån annan frukt där.

* Suddig mandarinklyfta... ja, den var hemskt sur, ville inte vara med på bild.

Näst intill perfekt bild, om det inte hade varit för ansiktsuttrycket av den sura mandarinen. Om han bara sett helt vanlig ut med tom blick, tänk vilken lyckad bild det skulle blivit. ;-)

Nä... *fniss-fniss* nu ska jag sluta tramsa mig och SOVA! Godnatt!
 

Bilagor

kriss

Avslutat medlemskap
Ps. Jag har förstås sämre bilder också, tänkte bara att den här var lite kul ockå! Jaja, godnatt nu på RIKTIGT!
 

inge

Aktiv medlem
kriss skrev:
Haha... kul tråd, såna bilder har jag många! :-D

Här får ni se en väldigt lyckad bild!

* Focus på övre delen av ananasen, det är ju en snygg frukt, bra att få den skarp i alla fall någonstans.

* Halv ananas och halvt ansikte... Jo, men det är för att man ska kunna använda fantasin och figurera ut själv hur det ser ut utanför kanterna.

* Världens tomrum mitten... till för fantasin det också... och då kan man tex fantisera in nån annan frukt där.

* Suddig mandarinklyfta... ja, den var hemskt sur, ville inte vara med på bild.

Näst intill perfekt bild, om det inte hade varit för ansiktsuttrycket av den sura mandarinen. Om han bara sett helt vanlig ut med tom blick, tänk vilken lyckad bild det skulle blivit. ;-)

Nä... *fniss-fniss* nu ska jag sluta tramsa mig och SOVA! Godnatt!
Du får ursäkta Kristina men det är ju en riktigt bra bild! Du har komponerat bilden ganska strävt men bra, fin bakgrund och rörelseoskärpa i barnet för att visa hur sur en apelsin kan vara, och vi skall ju inte snacka om minen. Sämre bild måste du ha lyckats med
 

Efwa

Aktiv medlem
Jadu, Anneli....den var ju intressant ;-)

Menar du på allvar att det finns en groda med på bilden? Jag ser den inte alls :-D
 

Marabou

Aktiv medlem
Jag tycker att bilden på fyren är vacker.
Det ser ut som bilden är tagen mitt i natten och vid den mörkaste årstiden med dålig sikt.
 

kriss

Avslutat medlemskap
Haha, okay, den här då? Den är i alla fall en total flopp hur man än ser på den. :)

Den här tråden är kul! På sätt och vis även lärorik också. Det enda som är lite dumt är att bilderna kommer att stanna kvar här i forumet. Det vore roligt om det fanns en "Dagens fuling"-avdelning på fotosidan, där man kunde ladda upp dagens fulaste bild, och sen nästa dag skulle det vara raderatt.

Ps. Annelie, grodan är längst ner till vänster va? Haha... bilden är ju kanon för hjärngymnastik!
 

Bilagor

kriss

Avslutat medlemskap
Ja just det, glömde säga att mandarinbilden är himla oskarp också i normalformat, men det syns inte lika bra nu när jag förminskat bilden för att få plats med den här.
 
ANNONS