Annons

Sommriga sportbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

lamotte

Aktiv medlem
Jag var ute igår under fallens dagar här i Trollhättan och fotograferade wakeboard. Första gången jag testade det och det gick väl hyfsat, plus att det var kul att se hur duktiga åkarna var.
Här är några bilder men vill ni se fler så kolla de jag lagt upp på :

http://www.lamotte.fotosidan.se/portfolios.htm

Nån mer som har fotat vattensport i sommar? Fortsätt gärna med fler bilder i tråden.
 

Bilagor

Kalle_B

Aktiv medlem
fyra bilder bidrog jag med :)

jag har några hundra till av dessa kite seglare.. jag bor nämligen bara nägra hundra meter från ett populärt tillhåll för dessa surfare...
 

lamotte

Aktiv medlem
Fina bilder!

Niklas S: Fin komposition och fina färger tycker jag, men hade det varit mitt under ett trick så hade det varit ännu bättre enligt mig iaf :)

/Sebastian
 

wolken40

Aktiv medlem
flyg

Var ute på en utflykt till Kåseberga för att
fota Ales stenar. Mitt på dagen och strålande solsken blev inte så lyckat för några stenbilder.

Men det kom förbi lite farkoster i luften, så jag riktade om kameran.
 

Lorryquai

Aktiv medlem
Niklas Sundin


Hehe, tycker det ser ut som en sån där vit starwars-gubbe på bräda =) Fast underexponerad såklart.


Fin vinkel annars.

//Lorryquai
 
Re: flyg

wolken40 skrev:
Var ute på en utflykt till Kåseberga för att
fota Ales stenar. Mitt på dagen och strålande solsken blev inte så lyckat för några stenbilder.

Men det kom förbi lite farkoster i luften, så jag riktade om kameran.
Hehe, jo, våtdräkt med huva över ansiktet :)

Ser lite lustigt ut.

Var riktigt svårt att fota ifrån båt, skakade nåt enormt mycket och jag var tvungen att vrida mig ur stolen för att fota .
 
Kalle_B skrev:
fyra bilder bidrog jag med :)

jag har några hundra till av dessa kite seglare.. jag bor nämligen bara nägra hundra meter från ett populärt tillhåll för dessa surfare...
Första gången han åkte wakeboard, men snart hoppas jag väll att han börjar köra lite trick :)
 

tumlaren

Aktiv medlem
lägger in en bild på grabben när kör lite road racing på Knutstorp, det är han som kör den svarta cykeln och ligger för omkörnig.
Också en sommarsport, kräver torra och varma banor för bäst grepp.
Sven-Åke
 

Bilagor

lamotte

Aktiv medlem
Jag var och fotade jonsereds if - oddevold i lördags. Mer bilder finns på min hemsida.Oddevold lyckades tillslut vinna med 1-0.
 

Bilagor

ANNONS