Annons

Vad har Danmark som inte Sverige har?? (Nikon)

Produkter
(logga in för att koppla)

MissCat

Aktiv medlem
Tillhör en som väntar på Nikons 18-200. Såg att Dansk datasalg i Danmark hade två st för ca 1 månad sen. Jag vill handla i Sverige och väntar snällt....

De två tog slut och de talade om att leveranstiden var obekräftad ifrån Nikon.
Sådärja, trodde jag, nu kan danskarna oxå få vänta... Men idag har de på lager igen!!!!
F-n va jag är trött på Nikon........
 

PITCH

Aktiv medlem
Åk till danmark och handla då.. passa på att köpa ett par bärs och njuta av den danska atmosfären...


... och ni andra... glöm inte att danska och skånska INTE är samma sak... tror ni det så har ni aldrig hört en dansk tala!
 

Mankan G

Aktiv medlem
hi folks

Vad ni än gör, ha inte sönder motljusskyddet på er 18-200 när ni väl får tag på en. Mitt gick sönder efter ett par dagar i början av Juni. Fick det idag! till det facisla priset av 375 kr!!!! jo nmi läste rätt 375 spänn fär lite plast.

Mankan
 

MissCat

Aktiv medlem
Det är banne mig inte klokt!!! Nikon saknar fullständigt service.......

Är du nöjd med det annars, är det värt att vänta på??
 

Mankan G

Aktiv medlem
Hi folks

En kanonglugg. Helt klart värd att vänta på. Inte fullt så skarp som en 18-70. eller en 17-55 men nästan. Jag använder gluggen på en D2X och mellan 18-130 är den jättebra, ovanför 130 är fortfarande bra men det där sista bettet saknas på de större bländarna

Min var visst en av de tre första som letade sig till Sverige. Kul faktiskt. Man jag beställde gluggen redan den 3/11 2005 och fick den levererad i början av juni :-(

Mankan
 

MissCat

Aktiv medlem
Vilken tröst då....jag som "bara" väntat fyra månader....

Jag börjar bara bli osäker om det verkigen är den jag vill ha. Vill ha en riktig skarp glugg, är trött på de två jag har 70-300 och 18-70.

Har du någon/några provbilder taget med det objektivet?? ..... nyfiken.....
 
ANNONS