Annons

databasfel???

Produkter
(logga in för att koppla)

mettemarit

Aktiv medlem
vad har nu hänt? får upp en massa ful text lite här o där

Databasfel: Could not execute SQL (Incorrect key file for table: 'member'. Try to repair it)
SELECT * FROM member WHERE ID='1150'

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www-pub4/moenkopi/htdocs/cl-php/ado.php on line 267

???
 

camilla

Aktiv medlem
Ujuj......
det är verkligen fel på sidan!
En massa SQL meddelande här och där så man vet inte vad....!
Det står att jag är utloggad där och inloggad där...bla bla
Ska nog gå och ta ett bad istället.

Gott nytt år!
 

Maggie

Medlem
:confused: Grrr

:confused: Nu när man har tid att sitta framför burken funkar inte fotosidan. Jag kan logga in för att skriva detta inlägg men kommer inte åt mina sidor eller andra funktioner som medlem, sök tex.

Hoppas det inte är långvarigt, suck
 

Paragrafryttaren

Aktiv medlem
Och det har pågått ett tag också... Det är dock värre idag.

Vad håller dom på med måntro? Kraschar allt medan Elmfeldt & Co sitter och firar jul hemma hos moster i Svedala (eller var nu deras mostrar bor)? :D
 

reecoy

Aktiv medlem
Hhhmmmmm..............
Det verkar som y2k2-viruset slagit till tidigt ;-)
Inte ens direkt-urlen till mina bilder funkade, som sagt, hoppas det finns en fungerande BU-rutin.
Fast å andra sidan, man blir ju av med taskiga kommentarer och dåliga betyg på bilderna om allt är borta för gott....

Knepig sits, kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt ;-)
 

Mira

Aktiv medlem
Men gu' vad ni klagar...
...börjar ni få abstinens? :D

Ta det som ett tecken på att ni bör ta en paus från datorn och ge er ut i den över-förfriskade luften och coola ner er (bokstavligt talat!)...

Ingenting varar för evigt... så förvänta er inte att allt ska se ut idag som det gjorde igår...

(Hua, vad djup man kan va då...)
 

Northern Star

Aktiv medlem
-Jag stannar nog inne, för kallt ute-.
Man får väl nu hoppas att de dåliga kommentarerna & betygen försvinner men de bra stannar kvar, eller?
 

Dagobert

Avslutat medlemskap
Lite för kallt för att gå ut!
Men...är det ingen som har funderat över sabotage??? Någon som tröttnat på alla personangrepp och sedan bestämt sig för att sabotera för alla!
Jag behåller gärna alla kommentarer, dåliga som bra, eftersom det visar vem/vilka som man inte ska ge någon uppmärksamhet åt!
Jag tycker det bara är lite märkligt att ingen administratör har lagt märke till det här problemet ännu eller åtminstonde gjort oss andra uppmärksamma på att de har upptäckt problemet!!!

Näe, nu ska jag vidare. Ska kolla varför "sagan om ringen" är tillåten från 7 år med vuxet sällskap! Den är ju rätt skrämmande! När jag var å såg den var det ett litet barn som efter ca 40 min gömde sig i sin mammas knä! Det barnet tittade inte så mycket mer på filmen eftersom det blev värre!!!
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Nu skall det lira

Det finns två saker som garanterat uppkommer då man drar på semester och inte kollar in systemet på några dagar; databaskrasch och att kontroversiella bilder laddas upp och skapar "folkstorm" Det kanske hänger ihop, vad vet jag... :)

Men det är kul att se det sprider sig sådan "panik" och konspirationsteorier när det inte funkar riktigt :D

Nu funkar det igen, men för den delen behöver ni spendera hela nyårsafton att "läsa ikapp". Ut och njut, -20C och solsken här i Siljansnäs.
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Gå och lägg er

Svårt att underhålla systemet med nattsuddande medlemmar ;) Det där berodde nog på att jag startade om databasmotor mm just då.
 
ANNONS