Annons

Salamannen och Ingarökvinnan.......

Produkter
(logga in för att koppla)

marooned

Aktiv medlem
Nej, jag menar inte att ni skyddar dem, jag ville bara se en mer upprörd forumvärd som sätter ner foten ordentligt och skriker: FY SKÄMS!
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
marooned skrev:
Nej, jag menar inte att ni skyddar dem, jag ville bara se en mer upprörd forumvärd som sätter ner foten ordentligt och skriker: FY SKÄMS!
Absolut, men jag föredrar att göra detta i privat korrespondans med personen.

Men vi på redaktionen vet fortfarande inte vad detta gäller för medlem, så än har vi inte kunnat göra något alls.
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Dagens uppdatering.

Hurra! Jag har fått ett SMS...........:

"Objektivet går från Stholm idag 20.feb. ID:RRxxxxxxxxSE"

Inget "hej" eller "mvh".......

Gårdsdagens påtryckning, med varning om rapportering till Fotosidan, fick tydligen effekt.

Hon hadde valet att antligen betala prompte; eller skicka tillbaka med 1K i packetet för trouble o häft, frakt och telefoner. Så nå får jag se om hon håller sin lovnad denna gången.

Det var nog inte ett svindelforsök. Antagligen ett impulsköp som hon efter övervägning inte hadde råd med..... Varför hon inte tog kontakt, eller frågade om att ångra köpet är mej en gåta.
Om hon nån gång ber om ursäkt; är jag tväksam till om jag ger det.

Tack alle! Mvh Erik J..........som möjligen har ennu en EF 50/1.4 till salu :)
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Re: Re: Dagens uppdatering.

dJb skrev:
Kan du skicka det till mig. Jag looovar att sätta in pengar så fort som möjligt när jag fått det! ;P
Hmmm; bara du inte bor i Sala eller Ingarö. Dom måsste hämta här hos mej. Malmöbor kann efter övervägning få betala i förskott!
 

Sushan

Avslutat medlemskap
Men Erik då, jag erbjöd mig ju så generöst att ta emot alla dina Canon-prylar utan någon kostnad för egen del! ;o)))
 

raderadmedlem

Avslutat medlemskap
Happy end!

Objektivet är tillbaka m/kronor för trouble o heft; som avtalat.

Tråkigt med så mycket styr bara för att en person inte kann visa folkskick och ta kontakt.

/Erik J...som inte är fullt så snäll efter detta....

Case closed..............................................
 

Robert_Vallentuna

Aktiv medlem
Skulle inte Fotosidan kunna lägga till en funktion där man får sätta betyg på medlemmarna som köpare/säljare? Lite som Tradera och Ebay har.

Skulle ge mig lite mer känsla och trygghet för hur medlemarna sköter sig i affärer.
 

Eeros

Aktiv medlem
Eric, skicka objektivet till mig så lovar jag att inte betala. Då slipper du bli förbannad för brutna löften, eftersom jag lovar att inte bryta mitt löfte! ;D
 

Nicke.H

Medlem
jag har både köpt och sålt massor via nätet
och använt metoden att sätt in på mitt konto så skickar jag
funkar bra och alla har varit nöjd har vid tveksamma tillfällen tagit bilen och åkt och betalat på plats när jag köpt

jag vill bara belysa det faktum att dom flästa är ärliga men det fins bedragare

sen kan det gå fel utan att det är bedrägeri det är bara tråkigt
 
ANNONS