Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm lördag 23 Januari?

Produkter
(logga in för att koppla)

janne_145

Aktiv medlem
Nån som känner sig intresserad av å dra en repa i Stockholm då? Var / när / vad man ska fota / hur kommer vi på under veckan. Kanske nått event nån vet om man kan ta och fota? Vad som helt är jag intresserad av. Ingen respons i Uppsala på folk som vill ut å fota så jag beger mig till hemstaden istället :)
 

Mandalay

Aktiv medlem
Närå! Hade det bara varit en annan helg så hade jag varit på! Trist att det visas så lite intresse för sånt här, för det är ju egentligen jätteroligt.
 

FotoRichard

Aktiv medlem
Vad sägs om lördag 6/2 om vädret tillåter?? Jag har aldrig gjort något liknande förut men det verkar som en kul grej.
 

Mandalay

Aktiv medlem
Det borde fungera, men jag kan inte riktigt säga det såhär på rak arm utan almanacka. Jag har aldrig heller gjort något sånt här faktiskt. :)

6/2 pratade jag om nu, men även nästa helg borde fungera.
 

Fabian_

Aktiv medlem
Howdy!

Jag kan med största sannolikhet vara med på lördag (23/1). Jag ska i alla fall vara hemma i Stockholm över helgen och kameran får nog följa med. Finns det nått event eller liknande? Eller är det street i slask och modd som gäller?
 

mackan

Aktiv medlem
Tjena Janne,

Jag är inte hundra på att jag kan men för att lyfta ditt hopp så skriver jag in mitt intresse :)

//Marcus
 
ANNONS