Annons

Fotosidans Forum > Fotosidan.se > Fotosidan Magasin > Vart gömmer affären tidningen?

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne
Gammal 2012-04-07, 14:41   #1

Vart gömmer affären tidningen?
Har nu en längre tid gått fram och tillbaka vid tidningsstället i min ICA-butik. De ska ha magasinet och har tidigare haft.
Men den finns inte?
Är informationen på sidan om att denna butik har, inaktuell?

Har inte så jättelångt till en Pressbyrå som också noteras ha magasinet, men jag "passar ju på" att köpa magasinet när jag gör mina veckoinhandlingar på ICA :)

Hur funkar det? Vad gäller? Är informationen på sidan felaktig? Ska jag behöva skälla på ICA? (nej, de vet inte själva om de har tidningen, svaret blir: "har du tittat i tidningsstället där borta?")

Ps. Jag vet att det går att prenumerera, håll er till ämnet istället ;)
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-07, 14:53   #2

chrissan82 skrev: Har nu en längre tid gått fram och tillbaka vid tidningsstället i min ICA-butik. De ska ha magasinet och har tidigare haft.
Men den finns inte?

Har inte så jättelångt till en Pressbyrå som också noteras ha magasinet, men jag "passar ju på" att köpa magasinet när jag gör mina veckoinhandlingar på ICA :)

Hur funkar det? Vad gäller? Är informationen på sidan felaktig? Ska jag behöva skälla på ICA? (nej, de vet inte själva om de har tidningen, svaret blir: "har du tittat i tidningsstället där borta?")

Varför inte fråga butikens personal VAR de gömmer tidningen? De borde väl om några ha en viss aning om var de gömmer olika tidskrifter, om de nu har dem i sitt sortiment.
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-07, 15:32   #3

Tredje hyllan uppifrån till vänster. Där är den
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-07, 20:02   #4
Redaktör

chrissan82 skrev: Har nu en längre tid gått fram och tillbaka vid tidningsstället i min ICA-butik. De ska ha magasinet och har tidigare haft.
Men den finns inte?

Vad heter butiken så skall jag grotta lite (men det kan ske först när det är arbetsdagar nästa vecka)?
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-07, 21:05   #5

elmfeldt skrev: Vad heter butiken så skall jag grotta lite (men det kan ske först när det är arbetsdagar nästa vecka)?
Ica Kvantum Ekängen, Strängnäsvägen, Eskilstuna.

De har "Fotoprylar" i hyllorna i alla fall (och några andra fototidningar).
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-10, 06:50   #6

Den är garanterat slutsåld redan, de har ju med en av mina bilder ;-)
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-10, 07:35   #7

Helmetrock skrev: Den är garanterat slutsåld redan, de har ju med en av mina bilder ;-)
Och ja som läst tidningen och missat det, får ta den en ny tur
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-10, 12:57   #8

Helmetrock skrev: Den är garanterat slutsåld redan, de har ju med en av mina bilder ;-)
Tänkt på att det kan vara därför de inte köpt in någon tidning? ;)
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-10, 13:51   #9

chrissan82 skrev: Tänkt på att det kan vara därför de inte köpt in någon tidning? ;)
Aldrig, möjligen kan det vara så att jag inte godkänt dem som säljare av mina bilder, en viss standard får man ju hålla ;-)
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-10, 21:20   #10
Redaktör

chrissan82 skrev: Ica Kvantum Ekängen, Strängnäsvägen, Eskilstuna.

De har "Fotoprylar" i hyllorna i alla fall (och några andra fototidningar).
Kollat upp. Denna butiken har tråkigt nog plockat bort Fotosidan Magasin ur sitt utbud. Jag har tagit ut en ny återförsäljarlistan och skall uppdatera vår butikskarta.
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-10, 22:38   #11

Så de hade sett Rickards bild ;-)
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-11, 12:10   #12

elmfeldt skrev: Kollat upp. Denna butiken har tråkigt nog plockat bort Fotosidan Magasin ur sitt utbud. Jag har tagit ut en ny återförsäljarlistan och skall uppdatera vår butikskarta.
Galant! Det var lite så jag misstänkte.
Hoppas jag hinner förbi nån annanstans och skaffa numret, eller så har väl hela stan plockat ur den? ;)
Besvara med citat   
Gammal 2012-04-12, 16:26   #13

Så resonerade jag också eftersom jag inte hittade tidningen i Åhus. (Alltså att de har en av mina bilder ;) )

/Stefan
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:40.

Aifo AB - Elinchrom D-Lite RX ONE Studioblixt