OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.
|
|
#1 |
|
|
FotoMitt i vår
Hej alla FotoMittare.
(En del har fått det här som e-post. Ni som inte fått det har jag alltså inte adressen till. Ni får gärna mejla mig om ni vill få utskicken som e-post så att ni inte riskerar att missa något.) Våren är här och det börjar bli dags att hitta på lite mer aktiviteter (det har ju varit uselt med det på sista tiden), men förhoppningsvis ska det bli ändring på det. Först och främst ett meddelande från Ove Lundqvist och Johan Maxe om den årliga resan till Norge för er natur- och fågelfotointresserade. Det är snart dags så det brinner i knutarna om man vill vara med. Jag har redan anmält mig och ska i år åka för andra gången: Hej Vi har lite oväntat fått två platser lediga till årets resa till Runde. Om du är intresserad av att åka med eller känner någon som kan vara intresserad. Tipsa dem gärna i så fall. Resan går 4-10 juni och avgår från Örebro. Läs mer om årets resa här: http://fotoresa.se/runde2012.htm Vidarebefordra gärna mejlet till dem som du känner som kan ha intresse av att åka till Runde. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss på info@fotoresa.se Tack på förhand. Med vänliga hälsningar Ove Lundqvist och Johan Maxe Fotoresa i Örebro HB – www.fotoresa.se ---------------------------------------------- I övrigt är det dags att återuppta FotoMitt fikat. Återkommer om tid och plats snart. Dessutom kommer med största sannolikhet en tur upp till Knuthöjdsmossen utanför Hällefors anordnas nu redan i Maj eller i Juni för mer natur- och fågelfoto. Ska man får med sig ett bra ljus ska man vara där innan gryningen så det blir till att åka tidigt på morgonen. En idé om en macrofototräff har varit på tapeten förut och nu under Maj/Juni kan vara ett bra tillfälle att ha det också. Hör gärna av er om ni har frågor eller idéer på mer aktiviteter så får vi se vad som kan hända med det. Själv kommer jag ha det rätt jäktigt de kommande veckorna men ska försöka hinna med allt som ska göras ändå. På återseende Admin /stephan andersson FotoMitt |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:05.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar
Senaste nyheterna
- En dryg vecka kvar på första uppladdningen!
- FS-profilen: Bloggen föder Majas fotointresse
- Vår drömfotoresa till Namibia - kort reserapport
- Nya objektiv från Samyang
- Från dröm till dödlig diagnos
- Koppla Lightroom till Fotosidan - Säg hejdå till krånglig bilduppladdning!
- Ny bildvisningssida för förstorad bild
- Pentax Q7 – kvalitetskompakt med utbytbara objektiv
- Pentax K-50 och K-500 – med eller utan vädertätning
- Test: Tre kvalitetskompakter med hög ljusstyrka