Fotokompisar I Linköping [FILM]
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.
Fotosidans Forum
>
Grupper och Klubbar
>
Fotokompisar I Linköping Med omnejd (FILM)
>
Sökes: Bröllopsfotograf 4 augusti Linköping-Motala
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Betygsätt ämne |
|
|
#1 |
|
|
Sökes: Bröllopsfotograf 4 augusti Linköping-Motala
Hojhoj!
Jag hjälper en vän att försöka hitta en bröllopsfotograf eftersom den bokade fotografen dessvärre fått förhinder. Jag kan själv inte ta fotograferingen eftersom även jag har förhinder. Det handlar om den 4 augusti. Brudparet finns i Linköping och startar dagen här för senare färd (om jag förstått det rätt) till Motala/Medevi där bröllop och fest ska vara. Brudparet vill gärna ha en heldagsfotografering i dokumentär stil, dvs kläder, accessoirer, brudbukett, prepp, frisör, påklädning, tärnor, marskalkar, föräldrar, miljö, officiella bröllopsbilder (riktigt fina och poserade), inofficiella bröllopsbilder (kul miner, oops, hahaha), bröllopsgäster, kyrkan, vigselakten, uttåget, mottagning utanför kyrkan, bilen, avfärd, festgäster, festsalen, dukning, blommor, arrangemang, hela brudföljet, festen, tal, sånger, detaljer, dansen, stämningen och nattens dunkel. Från 08 till 03. Du behöver troligen ha en assistent för att orka.:) En utmaning. Någon som nappar? Ambitionsnivå: seriös amatör till aspirerande proffs. De har inte budget för helproffs. Pris får ni diskutera med brudparet. Hör av er till mig här eller på epost (anton.ymer@gmail.com) så förmedlar jag kontakt. // Eric |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Tack till alla som svarade. Jag har skickat era adresser vidare till brudparet och de har säkert redan tagit kontakt med er. Jag hoppas att allt löser sig bra och smidigt för alla parter.
Ha en glad sommar! |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:12.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar
Senaste nyheterna
- Europas natur visas i Stockholm under sommaren
- En dryg vecka kvar på första uppladdningen!
- FS-profilen: Bloggen föder Majas fotointresse
- Vår drömfotoresa till Namibia - kort reserapport
- Nya objektiv från Samyang
- Från dröm till dödlig diagnos
- Koppla Lightroom till Fotosidan - Säg hejdå till krånglig bilduppladdning!
- Ny bildvisningssida för förstorad bild
- Pentax Q7 – kvalitetskompakt med utbytbara objektiv
- Pentax K-50 och K-500 – med eller utan vädertätning