Fotosidans Forum
>
Grupper och Klubbar
>
Mosebacke Fotografiska Sällskap
>
__MFS på fotografiska med printerkopior 28/6__
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Betygsätt ämne |
|
|
#1 |
|
|
Då var det dags för ny träff med papperskopior!
Torsdag 28 Juni kl. 18:30 på Fotografiska. Tema: Sommarbilder av alla slag ca: 10 st i A4 format. Om vädret tillåter sitter vi ute annars tar vi det där uppe. Vi som kommer är: 1. Marcus J 2. 3. 4. |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Bra initiativ Mackan!
Vi som kommer är: 1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. |
| Besvara med citat |
|
|
#3 |
|
|
Klart jag kommer!
Vi som kommer är: 1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. 6. 7. |
| Besvara med citat |
|
|
#4 |
|
|
Jag med!
Vi som kommer är: 1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. 7. 8. |
| Besvara med citat |
|
|
#5 |
|
|
409 tittar i tråden men endast 5 av 150 medlemmar som har skrivit upp sig.
Varför hänger ni andra Mosebackemedlemmar inte med också? Det har varit VÄLDIGT glest med deltagande på de senaste liknande bildvisningsträffarna. Personligen tycker jag det är kul med lite nya ansikten, och jag är definitivt inte ensam om att tycka det. |
| Besvara med citat |
|
|
#6 |
|
|
Jag håller med Joel!
Kom igen, följ med! Ta ett glas vin, ät en bit god mat och titta på en väldig massa fantastiska bilder. Bildspel på TV i all ära men pappersbilder är något annat. Det är också väldigt skoj att visa sina bilder och få höra vad andra tycker om dem. /Jon |
| Besvara med citat |
|
|
#7 |
|
|
Jag med!
Vi som kommer är: 1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt 7. 8. |
| Besvara med citat |
|
|
#8 |
|
|
Jag med!
Vi som kommer är: 1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt 7. Malin J har låtit medela att hon definitivt kommer! 8. Vore ju super om vi kan bli några fler så vi får rejält med bilder att mumsa på och gott sällskap! //Mackan |
| Besvara med citat |
|
|
#9 |
|
|
Inte ett nytt ansikte utan snarare alltför länge sedan sist det blev en MFS-sammankomst för min del, men tänkte dyka upp på denna träff.
1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt 7. Malin J har låtit medela att hon definitivt kommer! 8. Will 9. |
| Besvara med citat |
|
|
#10 |
|
|
Inte ett nytt ansikte utan snarare alltför länge sedan sist det blev en MFS-sammankomst för min del, men tänkte dyka upp på denna träff.
1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt, misstänker jag får hoppa över det 7. Malin J har låtit medela att hon definitivt kommer! 8. Will 9. /Jessica, mycket att hinna med |
| Besvara med citat |
|
|
#11 |
|
|
1. Marcus J
2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt, misstänker jag får hoppa över det 7. Malin J har låtit medela att hon definitivt kommer! 8. Will 9. Jimmy (oklart om jag hinner fixa bilder dock, men kommer det gör jag) |
| Besvara med citat |
|
|
#12 |
|
|
Lägger till Alex till listan, så vi får träna på att snacka engelska :)
1. Marcus J 2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt, misstänker jag får hoppa över det 7. Malin J har låtit medela att hon definitivt kommer! 8. Will 9. Jimmy (oklart om jag hinner fixa bilder dock, men kommer det gör jag) 10. Alex H |
| Besvara med citat |
|
|
#13 |
|
|
1. Marcus J
2. Joel 3. Tina 4. Maffe 5. Jon 6. Jessica Storbjörk - preliminärt, misstänker jag får hoppa över det 7. Malin J har låtit medela att hon definitivt kommer! 8. Will 9. Jimmy (oklart om jag hinner fixa bilder dock, men kommer det gör jag) 10. Alex H 11. David F (Kommer förbi och är lite social, inga papperskopior) |
| Besvara med citat |
|
|
#14 |
|
|
Jepp, nu först börjar jag piggna till ;)
Tack för en riktigt trevlig kväll med många sköna bilder god mat och härlig stämning! //Mackan |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:54.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar