Gammal 2012-07-30, 21:08   #1

Söker kvinnlig fotokompis Sthlm
Hej!
Jag söker en fotointresserad tjejkompis. i Stockholms län.
Maila gärna:
betacam@mail.com
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-30, 21:17   #2

Ursäkta men detta är ingen datingservice. Här går vi alla tillsammans som gillar att plåta, oavsett kön, ålder, ras, politik eller religion. det är FOTO det handlar om...
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-30, 21:19   #3

od_foto skrev: Ursäkta men detta är ingen datingservice. Här går vi alla tillsammans som gillar att plåta, oavsett kön, ålder, ras, politik eller religion. det är FOTO det handlar om...
Tråden heter ju Fotokompis. Det är just vad jag söker. Jag är gift och har barn. Det framgår att det är en kompis jag söker. Ingen dejt.
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-30, 21:22   #4

Jag har då både kill- och tjejkompisar. Kom med i något existerande gäng om det är kompisar du söker :)
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-30, 21:26   #5

od_foto skrev: Jag har då både kill- och tjejkompisar. Kom med i något existerande gäng om det är kompisar du söker :)
Jag kan inte se att det skulle vara fel i att söka en tjejkompis som gillar foto.
Har annars bara killkompisar för detta intresse.
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-30, 21:54   #6

Jag hade nog också skrivit nått mer om din civila status, annars blir de lätt date-varning på denna är jag rädd.
(så upplever då jag de hela)
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-31, 02:04   #7

Chril skrev: Jag hade nog också skrivit nått mer om din civila status, annars blir de lätt date-varning på denna är jag rädd.
Aha okey.. :-)
Nu har nog alla tjejer sett att det är fråga om vänskap och inte livskamrat :-)
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-31, 08:35   #8

Chril skrev: Jag hade nog också skrivit nått mer om din civila status, annars blir de lätt date-varning på denna är jag rädd.
Det blir lätt också fel...

"Söker killkompis för foto i Stockholm.

Obs, jag är gift och söker inte livskamrat.
"

(låter också som en dejt, speciellt prideveckan)
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-31, 08:42   #9

[QUOTE=iSolen.se;1851805]Det blir lätt också fel...

"Söker killkompis för foto i Stockholm.

Obs, jag är gift och söker inte livskamrat.
"

(låter också som en dejt, speciellt prideveckan)[/QUOTE

Haha jo så känner jag också
Besvara med citat   
Gammal 2012-07-31, 15:42   #10

Jag söker också en kvinnlig fotokompis. Mest för att jag tycker att kvinnor är mycket snällare än män, jag är inte ute efter nån dejt. Jag har ett krossat hjärta efter att jag blev tvingad att rädda en liten ekorre från en hungrig björn i skogen. Jag slog till björnen och stackaren återhämtade sig aldrig. Skulle gärna vilja ta några kort nån kväll på en fin restaurang där dom endast har lite tända ljus och lite rosor så att vi kan testa våra kamerors högisoegenskaper. Ett annat problem jag har är att jag har för mycket pengar och vet inte vad jag ska göra av allt :-( häromdan köpte jag en sån http://www.youtube.com/watch?v=7VSR4_tAYvw kanske vi kan gå hem till mig och fota den lilla filuren lite :-) men försök inte med några konstigheter.
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:26.

Aifo AB - B+W Polaristionsfilter

Alltid bra priser på Elinchrom