Annons

Webbhotellet Crystone

Produkter
(logga in för att koppla)

VeraVardig

Aktiv medlem
Jag har hört rykten om att Crystone skall vara minst sagt otillgängliga och oseriösa.
Finns det fler av er här inne som har er hemsida på deras webbhotell?

mvh
Helena
 

larsten

Aktiv medlem
...annars kan jag rekommendera Oderland

Hej

Jag har hört kollegor tycka att Crystone varit OK för priset medan andra haft en del synpunkter, men inget som till slut kunde lösas.

Jag har kört Oderland i många många år. Kan verkligen rekommendera dem. Har ALDRIG varit några problem och supporten är snabb och smidig. Betalar kanske lite mer men det tycker jag det är värt!

Lars
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Jag har en hemsida som från början låg hos webhotellet Gate9, som blev Neno som nu är Crystone.
Jag har inget behov av deras support, men jäkligt bra pris har jag på att ha en hemsida som använder databasmotorn MS SQL Server 2000.
Säger aldrig upp det avtalet kan jag säga...
/L
 

utma

Ny medlem
crystone

Jag har hört rykten om att Crystone skall vara minst sagt otillgängliga och oseriösa.
Finns det fler av er här inne som har er hemsida på deras webbhotell?

mvh
Helena
Har samma problem. Tror dom har fått kalla fötter
och gömt sig eller stuckit med kosingen som
blev kvar. Tror dom börjar ligga risigt till. Jag an-
mäler dom nästa vecka om inget händer.
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Jag har en hemsida som från början låg hos webhotellet Gate9, som blev Neno som nu är Crystone.
Jag har inget behov av deras support, men jäkligt bra pris har jag på att ha en hemsida som använder databasmotorn MS SQL Server 2000.
Säger aldrig upp det avtalet kan jag säga...
/L
Jag rosade ju dem i mitt inlägg ovan, men nu är jag inte kvar där. De sade upp alla gamla Gate9-avtal så nu använder jag Binero istället.
/L
 

bgl

Aktiv medlem
Jag har haft Binero under många år men dessvärre har deras service och förmåga att få saker och ting att fungerar kraftigt minskat de senaste åren. Vet inte vad det är som händer på Binero men det har varit mycket problem nu.

Har under flera år haft problem med webbmailen och påpekat det massor av gånger men dom verkar inte klara av att lösa det?

Förslag på webbhotell som fungerar bättre mottages tacksamt!
 
ANNONS