Annons

Hjälpa till med några frågor i Lightroom

Produkter
(logga in för att koppla)

Ana P

Medlem
Hej

Min pojkvän har nyligen köpt Lightroom CC och Photoshop CC och, även om han har använt andra fotoredigering program innan, han tycker att de nya är ganska svåra.

Jag skulle vilja erbjuda honom en unik julklapp i form av ett par timmar av kurser med en erfaren person. Tanken är att hoppa över traditionella kursformat (som täcker en hel del allmänna saker som han redan vet) och har mycket specifika diskussioner runt hans konkreta frågor, vanliga tips, etc.

Vet någon av någon som kan hjälpa mig med detta?

Vi bor i Göteborg

Tack!
Ana
 
Senast ändrad:

hbengtsson

Aktiv medlem
Hej

Min pojkvän har nyligen köpt Lightroom CC och Photoshop CC och, även om han har använt andra fotoredigering program innan, han tycker att de nya är ganska svåra.

Jag skulle vilja erbjuda honom en unik julklapp i form av ett par timmar av kurser med en erfaren person. Tanken är att hoppa över traditionella kursformat (som täcker en hel del allmänna saker som han redan vet) och har mycket specifika diskussioner runt hans konkreta frågor, vanliga tips, etc.

Vet någon av någon som kan hjälpa mig med detta?

Vi bor i Göteborg

Tack!
Ana
Bra julklapp!

Kolla om Benny kanske kan fixa något? Hans workshops kretsar iofs mer kring själva fotograferandet men han kan säkert skräddarsy. Värt att kolla upp ialla fall?

http://www.ottossonphoto.com/fotografer/62-privat-workshop
 

bach7617

Aktiv medlem
Hej

Tanken är att hoppa över traditionella kursformat (som täcker en hel del allmänna saker som han redan vet) och har mycket specifika diskussioner runt hans konkreta frågor, vanliga tips, etc.

Vet någon av någon som kan hjälpa mig med detta?

Vi bor i Göteborg

Tack!
Ana
Även om du skriver att du söker annat än traditionella kursformat undrar jag om du känner till Moderskeppets kurser? www.moderskeppet.se Finns flertal gratis att kolla ifall man inte orkar plöja manualer. Dessutom tror jag att deras eminenta lärare många gånger ordnar privatkurser. Kanske någon finns i Gbg?
 

thommya

Aktiv medlem
Hej

Min pojkvän har nyligen köpt Lightroom CC och Photoshop CC och, även om han har använt andra fotoredigering program innan, han tycker att de nya är ganska svåra.

Jag skulle vilja erbjuda honom en unik julklapp i form av ett par timmar av kurser med en erfaren person. Tanken är att hoppa över traditionella kursformat (som täcker en hel del allmänna saker som han redan vet) och har mycket specifika diskussioner runt hans konkreta frågor, vanliga tips, etc.

Vet någon av någon som kan hjälpa mig med detta?

Vi bor i Göteborg

Tack!
Ana
Hej Ana

Jag hjälper er gärna med detta!
Håller regelbundet kurser i Lightroom - mest i fotoklubbar.
Hör av dig om du är intresserad och kolla gärna min Lightroomblogg om du vill veta mer om mig.

www.thommyandersen.se

Thommy
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Moderskeppet.

Julianne Kost på nätet är gratis och tar upp ALLT som går att göra i alla LR versioner.
Pratar lite fort ibland.
Morganti / Lightroom Queen, det finns hur mycket som helst för LR.
 
ANNONS