Annons

Äntligen!! PS och LR till bra pris

Produkter
(logga in för att koppla)

polar590

Aktiv medlem
Får man en licensnyckel och måste man köpa det på den datorn som man ska använda det på? eller kan man köpa det ifrån en annan dator och och installera det på sin egen dator?
 

Tims

Aktiv medlem
Får man en licensnyckel och måste man köpa det på den datorn som man ska använda det på? eller kan man köpa det ifrån en annan dator och och installera det på sin egen dator?
Du loggar in med ditt Adobe-konto på datorn, den där creative cloud-appen. Den håller reda på det mesta. Köpet registreras separat och installationen väljer du manuellt om du vill installera eller inte har jag för mig.
 

Drogen

Aktiv medlem
Är också lite nyfiken på det. Har inte tillgång till min "fotodator" mer idag så jag tänkte beställa från en annan dator och ladda ner och installera senare i veckan. Det borde väl inte vara några problem?
 

Tims

Aktiv medlem
Är också lite nyfiken på det. Har inte tillgång till min "fotodator" mer idag så jag tänkte beställa från en annan dator och ladda ner och installera senare i veckan. Det borde väl inte vara några problem?
Nej, eftersom du väljer vad du vill/kan installera från Creative cloud-appen så lär det funka fint.
 

Drogen

Aktiv medlem
Nu har jag reggat och betalat. Efter det kom jag till en sida med valen ladda ner crative cloud-appen eller surfa vidare. Jag valde att surfa vidare och sedan var det omöjligt att hitta tillbaka till appen. Enligt faq så verkar det dock som att appen installeras när jag laddar hem första mjukvaran så det ska nog gå bra.
 

iSolen.se

Guest
Nu har jag reggat och betalat. Efter det kom jag till en sida med valen ladda ner crative cloud-appen eller surfa vidare. Jag valde att surfa vidare och sedan var det omöjligt att hitta tillbaka till appen. Enligt faq så verkar det dock som att appen installeras när jag laddar hem första mjukvaran så det ska nog gå bra.
Jo jag råkade ut för något liknande, men googlar man på download Adobe Photoshop 2014 kommer man rätt.
 

polar590

Aktiv medlem
Nu har vi beställt det men det händer ingenting efter att vi bekräftat det, det bara laddar. Vi gör det från en mac.
 
Kan inte köpa Photoshop och Lightroom.

Hej, jag försöker köpa Photoshop och Lightroom för det erbjudandet som är just nu men det fungerar inte. Jag skriver in mitt kortnummer och bekräftar det men ingenting händer, det bara laddar. Hur gör jag för att kunna köpa det?
 

polar590

Aktiv medlem
Dom ringde upp ifrån adobe och hjälpte oss manuellt och sa att vi skulle få ett mail om hur vi skulle göra men inte kom det nåt mail men 86 kr drog dom, så nu sitter vi här och inte kan göra nåt och inte kan man nå dom förän måndag, hoppas att detta ordnar sig nu.
 

alfin

Aktiv medlem
Är du säker på att problemet ligger hos Adobe och inte hos dig? Jag har aldrig haft några problem med Creative Cloud nerladdningar, men jag har å andra sidan en del power både i maskinen och internetuppkopplingen.
 

polar590

Aktiv medlem
Test version fungerade och dom sa att varan mac skulle klara detta, köpet gick igenom sa dom och det skulle komma ett mail hur vi skulle gå till väga, men det kom inget mail så det känns så där just nu.
 

Osquar

Aktiv medlem
Okej, ursäkta en fråga från en komplett jävla data-antinörd, men efter att ha laddat ner PS CC 2014 utan konstigheter (Kors i taket), så är min stilla undran.... Var/hur fan startar jag PS????? Hittar ingen ikon (förutom Cloud-köret). Ere tänkt att jag ska starta PS med tankekraft eller? Det hör till saken att jag har Windows 8, vilken jag ännu är en stor ovän med.........

/Oscar, som fattar hjulet men inte IT...........................
 

henke.lind

Medlem
Okej, ursäkta en fråga från en komplett jävla data-antinörd, men efter att ha laddat ner PS CC 2014 utan konstigheter (Kors i taket), så är min stilla undran.... Var/hur fan startar jag PS????? Hittar ingen ikon (förutom Cloud-köret). Ere tänkt att jag ska starta PS med tankekraft eller? Det hör till saken att jag har Windows 8, vilken jag ännu är en stor ovän med.........

/Oscar, som fattar hjulet men inte IT...........................
Kolla i Startmenyn, under Fönstret i vänster kant på skärmen, bläddra dig fram till Photoshopikonen och där hittar du den säkert någon stans

MVH
Henrik
 

afe

Aktiv medlem
Tryck på Windowstangenten så du kommer till startskärmen och skriv Photoshop så borde den dyka upp.
 

Osquar

Aktiv medlem
Tackåbock för vägledande tips! Jag börjar skönja ljuset i den digitala IT-tunneln nu...... ;-)
Men visst var det enklare med cd-skivor alt. crackade program.... ;-)

/Oscar, digital sur-gåbbe.....
 

iSolen.se

Guest
Kolla i Startmenyn, under Fönstret i vänster kant på skärmen, bläddra dig fram till Photoshopikonen och där hittar du den säkert någon stans

MVH
Henrik
Windows 8 har inte kvar den.


Tryck på Windowstangenten så du kommer till startskärmen och skriv Photoshop så borde den dyka upp.
Alternativt så trycker man en gång på Windowsknappen och sen på lilla nerpilen i underkant på skärmen. Där finns alla installerade program.

Föredrar dock Afes metod, det går snabbare.
 
ANNONS