Annons

LCHF-bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Rivqah

Avslutat medlemskap
Jag behöver en bild som illustrerar LCHF (Low Carb High Fat) kost och gärna i form av en bild på olika matvaror (t.ex. smör, ägg, grädde, ost, kött).

Bilden ska ha måttet 780 x 200 men jag skulle även uppskatta att få den i banner-form i storlekarna: 88 x 31, 234 x 60 samt 468 x 60.

Anledningen till att jag frågar om någon skulle känna sig sugen på att fota en bild som illustrerar det här är för att jag själv saknar en duglig kamera för tillfället och dels saknar en passande bakgrund (vårt kök är smått kaotiskt). Så tänkte passa på att fråga om någon osysselsatt fotograf, amatör som proffs, vill ta sig an uppgiften.

Som "betalning" länkas du från hemsidan till din hemsida om du har någon, annars kan en e-post duga om du vill. Givetvis namn och full kredit till dig som skapare.

Nyfiken på vad det är för sida? Klicka här! Där kan ni även se vad för typ av mat som jag helst vill se (Äkta vara, ekologiskt, Fairtrade). Kanske har du själv något av detta hemma som du kan fota (menar ju inte att någon ska köpa hem mat de inte själva vill äta).

Bilden ska också ha text på sig.
Rubrik: LCHF PRODUKTER
Underrubrik: LCHF UTAN FUSK
 

Johan Törnkvist

Aktiv medlem
Hejsan!
Jag är en glad amatör som skulle kunna tänka mig ta en bild för detta syfte, vet dock inte om "betalningen" är särskilt lockande. Mina föräldrar och delvis jag äter LCHF-kost.
mvh Johan
 
ANNONS