Annons

Prisfråga D7100+ objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Kent Helgesson

Aktiv medlem
D7100 ca: 7000 exp , med alla tillbehör , kartong samt kvitto + Nikon Nikkor AF-S DX 16-85/3,5-5,6 G ED VR. Batterigrepp ingår.
Vad kan man begära för detta paket? Har själv sett en massa fantasipriser , men vad tycker ni?

Med vänlig hälsning Kent
 

erdeljan

Aktiv medlem
Använd sunt förnuft - Du kan inte sälja för mer än vad folk vill betala för just den kombinationen. Tillgång och efterfrågan styr samt nyare modeller som drar ner pris på utgående.

Sälj kameran och grep för 4500 och objektivet separat, säg 3000 eller åtminstone börja på den nivån o se var det leder...
 

PMD

Aktiv medlem
Jag gjorde en sökning på Tradera på avslutade auktioner med Nikon D7100. Mellan 4500 och 5000 låg de flesta som blev sålda.
Länk.
 

Kent Helgesson

Aktiv medlem
Jag har nu fått lite bud på kamerapaketet.
Folk har inte vett att skämmas! :)

Bästa budet hittills 4300:- !!!!
Fasen...man blir ju nästan förbannad!

Nä...då behåller jag hellre kameran som backupkamera.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Du får säkert bättre om du säljer kamera o objektiv separat.

Jag sålde min D7100 i vintras för 3900:-, då det gått 9 månader sedan dess så ligger nog hus med batterigrepp ungefär där nu. Objektivet är ju populärt och kan nog hamna i närhet av 3000:-

Eller se vad du kan få för allt på SP i inbyte mot en D750, de har en sådan för 12000:-
 

lonian

Aktiv medlem
Backup kamera är aldrig fel att ha.
Då jag gick från Nikon D7000 till D800 så sålde jag D7000 kameran, men flera gånger insåg jag att jag borde haft den kvar.
 
ANNONS