Fotosidans Forum > Fotosidan.se > Fotosidan.se > Betatest av nya "Mina bilder"

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne
Gammal 2013-01-03, 04:12   #76

Canis familiaris skrev: En liten fråga angående profilsidan. Tidigare kunde man markera de bilder som man ville visa på profilsidan som små bilder i olika antal eller bildspel. Tror att det var under fliken "mina bilder" som de inställningarna kunde göras. Nu hittar jag ingenstans där de bilderna kan bytas ut?

Jag kan se dem på "bilder" och sen "egna utvalda" men inte hur jag byter dessa bilder?
På "min sida" och sen "utseende/ inställningar" kan jag bestämma hur många bilder som ska visas i profilen. Någon som vet var jag hittar till den gamla funktionen?

Tack på förhand,
Alexandra
Öppna ett album eller "alla min bilder" så sitter det en stjärna i nedre högra hörnet på bilden. Är den gul visas bilden. Bara att klicka!
Besvara med citat   
Gammal 2013-01-03, 11:08   #77

Ååh, var det så lätt. Jag hade inte alls sett att stjärnan hade annan färg på de utvalda. Tack för ditt snabba svar.
Besvara med citat   
Gammal 2013-01-09, 14:59   #78

Har inget betalt medlemskap, men har haft.
Förr kunde jag välja vilka tio bilder jag ville visa, och nu verkar inte det gå längre.

Det står att det automatiskt ska bli mina tio senaste uppladdade bilder men min senaste bild jag laddade upp idag visas inte, vilket betyder att jag bara visar 9 bilder..

Går det ändra så att jag kan visa de bilder jag vill eller är den funktionen borta?
Besvara med citat   
Gammal 2013-01-09, 15:06   #79
Kodsnickare

ziphax skrev: Har inget betalt medlemskap, men har haft.
Förr kunde jag välja vilka tio bilder jag ville visa, och nu verkar inte det gå längre.

Det står att det automatiskt ska bli mina tio senaste uppladdade bilder men min senaste bild jag laddade upp idag visas inte, vilket betyder att jag bara visar 9 bilder..

Går det ändra så att jag kan visa de bilder jag vill eller är den funktionen borta?
Troligen har du en av de 10 senaste bilderna markerad som Ej publicerad, därför visas bara 9.

Bara de 10 senaste bilderna visas, vill man att äldre skall synas istället så radera de yngre.
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:26.

Aifo AB - Elinchrom D-Lite RX ONE studioblixt

Stort sortiment av bakgrunder!