Annons

redigera

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Vad, nu kan man inte redigera sina inlägg efter femton minuter.

Och jag som är kass på att skriva i digitala forum, jag vill alltid kunna rätta felaktigheter utan att lägga till ett nytt inlägg.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Se på tusan, det har du rätt i. Det måste vara något nytt? På sätt och vis tycker jag det är bra att man får stå för vad man har skrivit, men jag förstår vad du menar.
 

Jeppe

Aktiv medlem
jaha...och jag som skriver så förfärligt dåligt... :eek:

Nähä nu gick det ju

Forum Rules:

Du kan redigera dina inlägg


Jaså, ni har inte såna privilegier ;)
 
Senast ändrad:

mipert

Aktiv medlem
Jeppe, vänta till 15.17 och försök redigera ditt inlägg igen.

Jag står för mina åsikter men jag tycker det är synd att ta bort redigeringsmöjligheten.
Om någon tycker jag är korkad eller otrevlig och vill visa det för världen kan man ju bara skriva ett inlägg med citat.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Min tanke var att spärren får folk att tänka till en extra gång innan de klickar på knappen. Och det tror jag kan vara bra.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Anledningen är att jag inte vill att man skall kunna radera diskussioner som författare, för det blir så konstigt när det händer. Tyvärr hänger den logiken tillsammans med redigera inlägg. Dvs det blev en sidoeffekt av att stänga av radera inlägg funktionen, men timern är satt till 15 minuter och jag tycker att detta bör räcka.

Jag själv skriver inlägg och upptäcker oftast felen direkt när jag skickat in dem, och korrigerar felen då. Sällan har jag mer än 15 minuter senare behövt ändra ett inlägg.

Hoppas att ni tycker att detta äk ok.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Okej! Det var på det hållet... jojo..det förstår man ju... kan bli lite lätt osammanhängande. Bra för dom så är svårövertalade om att de har fel, kan dom inte gå in och ändra i efterhand :rolleyes:
 

acke

Avslutat medlemskap
Helt riktigt tänkt av David. En kvart räcker gott, sen ligger det lagda kortet.
 
ANNONS