Annons

Hemsida24?

Produkter
(logga in för att koppla)

PhotosForever

Aktiv medlem
Hej!

Jag vill starta en egen hemsida, för att marknadsföra mig själv, mina bilder och mina fototjänster. Jag vill även kunna sälja bilder direkt från sidan via paypal el likn.

Jag har dock ingen som helst erfarenhet av hemsidor eller likn.

Nu hittade jag hemsida24.se. De verkar ha ett bra upplägg för just fotografer med bildspel och ljud mm. Någon som har erfarenhet av hemsida24?

Mvh// Robban
 

wangblad

Aktiv medlem
Utmärkt snabb support. Det finns billigare än hemsida24, jag har one.com också. 12:-/månad.
www.fotokonst.net
Det finns begränsningar i möjligheterna att placera bilder och text med millimeterprecision eftersom man jobbar med mallar. Men det finns många mallar. Jag har inte haft några stora problem med detta, inte små problem heller.
Mailfunktionen var liite trixig att få till men det fixade supporten åt mej snabbt.
Jag är mycket nöjd med webbhotell och onlineeditor och har haft tjänsten i två år. Och trettontusen besök!
Kolla!
www.wangblad.com
 

PhotosForever

Aktiv medlem
Utmärkt snabb support. Det finns billigare än hemsida24, jag har one.com också. 12:-/månad.
www.fotokonst.net
Det finns begränsningar i möjligheterna att placera bilder och text med millimeterprecision eftersom man jobbar med mallar. Men det finns många mallar. Jag har inte haft några stora problem med detta, inte små problem heller.
Mailfunktionen var liite trixig att få till men det fixade supporten åt mej snabbt.
Jag är mycket nöjd med webbhotell och onlineeditor och har haft tjänsten i två år. Och trettontusen besök!
Kolla!
www.wangblad.com
Tack för svaret!

Ja, hemsida24 verkar vara bra faktiskt. Vilken variant använder du dig av? Det billigaste eller något dyrare?
 
ANNONS