Fotokompisar I Linköping [FILM]
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.
Fotosidans Forum
>
Grupper och Klubbar
>
Fotokompisar I Linköping Med omnejd (FILM)
>
Fotointresserad amatör
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Betygsätt ämne |
|
|
#1 |
|
|
Fotointresserad amatör
Hejsan jag är som rubriken redan berättat en amatör med fotointresse, jag har i dagsläget en gammal canon 400d som jag springer runt med när tillfälle ges. Jag ska uppdatera min kamera till en 60d eller 7d jag kan inte riktigt bestämma mig där.
Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med andra fotointresserade och lära mig ett och annat. Så nu undrar jag helt enkelt hur man går med i eran klubb/förening. Tack på förhand ! / Pelle |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Hej Pelle!
Det är väldigt enkelt att bli medlem. Du bara skriver att du vill så är du det. Så, klart! Det svåra är att få föreningen att träffas så att du får något utbyte av oss. :) Enklaste sättet är att säga; Nu vill jag träffas för en fotofika. Kom till Linds Konditori på <välj>dagen den <något datum> klockan 17 (brukar vi ha) så pratar vi lite foto och umgås. Kvällens tema är; Jag är nybörjare och vill ha tips på vilken kamera jag ska välja. Det kan funka, finns inga garantier. :) Du kan även bjuda ut oss på vårfotopromenad och försöka locka ur oss information (vilket jag inte tror är speciellt svårt i sig). Lycka till! // Eric, fotofikasugen |
| Besvara med citat |
|
|
#3 |
|
|
Passar på att fråga i samma tråd om ni vet bra fotokurser i närheten med, jag har sökt på nätet och hittat en på folkuniversitetet.
Har ni några andra tips? |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:00.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar