Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

Cambo

Aktiv medlem
Ursäkta inhoppet. Jag har två lågtankar, Meteor eller liknande. Det är kanske 10 liters. Man ska hänga ramar i dom eller doppa ner korgar. En sköljtank. Skänker dem till någon som kan hämta dem i uppsalaregionen. Dessutom en LPL avmaskram. 24x30 i toppskick, skänkes. Tankarna åker snart till återvinningen så sno på om någon är intresserad. Har även Stoppbad, Kodaks Max, ca 1 liter som emellertid bytes mot samma mängd Cameleon rödvin.
Ring 0733 462600 vid intresse
 

Bilagor

Tony D300

Aktiv medlem
Ursäkta inhoppet. Jag har två lågtankar, Meteor eller liknande. Det är kanske 10 liters. Man ska hänga ramar i dom eller doppa ner korgar. En sköljtank. Skänker dem till någon som kan hämta dem i uppsalaregionen. Dessutom en LPL avmaskram. 24x30 i toppskick, skänkes. Tankarna åker snart till återvinningen så sno på om någon är intresserad. Har även Stoppbad, Kodaks Max, ca 1 liter som emellertid bytes mot samma mängd Cameleon rödvin.
Ring 0733 462600 vid intresse
Hej jag kan ta det :)
 

Umi71

Aktiv medlem
Blir en liten foto tur runt Uppsala i morgon i samband med att jag ska till Webhallen och hämta nytt moderkort samt cpu
 

Tony D300

Aktiv medlem
Var meningen att jag skulle ut o fota natur i morse men fick förhinder då jag hade annat o göra på morgonen, tänkte ut o fota i/runt uppsala lite senare i dag om någon e sugen.
 

Kustbo

Aktiv medlem
Ska ut på stan snart men hinner inte med fotorunda då jag har en kurs att planera i helgen men börjar ni med fika så är jag på om det blir i city, alltid tid att prata bort en stund med likasinnade ;-)
 
ANNONS