Annons

Min Första Fotohemsida Publicerad

Produkter
(logga in för att koppla)

pellepang

Aktiv medlem
Håller med en tidigare talare på tråden. Jag vill se bilder direkt men int som på hans sida med stora bilder som tar tid att ladda upp utan thumbs att klicka på. Gärna i gallerier som du har nu.
Men flash är bästa sättet att få mig att DIREKT lämna en sida.

I övrigt en himla bra start med en del riktigt bra bilder, men man kan sällan rensa för mycket :)
 

Ischia

Aktiv medlem
Har fått lite kommentarer på att kanske ha en utställning och så, någon som har erfarenhet av sådant ?
Hur och på vilket sätt ska man framkalla bilder som man kan ha på en mindre utställning :) ?
kolla in Crimson, de har många alternativ. det beror så klart på hur mycket pengar du har att satsa på det. Men lita inte så mycket på vad andra säger. Vad känner du? Känner du dig redo att visa upp dina bilder och kunna stå för det eller kommer du att göra bort dig?

Har du även kollat på andras hemsidor? Du vill gärna att folk går in och tittar på din sida men tror inte du har varit in på min. Du får jättegärna göra det och du vill ha lite mer feedback. www.mspphotography.wordpress.com.
 

Ischia

Aktiv medlem
Håller med en tidigare talare på tråden. Jag vill se bilder direkt men int som på hans sida med stora bilder som tar tid att ladda upp utan thumbs att klicka på. Gärna i gallerier som du har nu.
Men flash är bästa sättet att få mig att DIREKT lämna en sida.

I övrigt en himla bra start med en del riktigt bra bilder, men man kan sällan rensa för mycket :)
Jag misstänker att du pratar om min sida. Ja, jag hade stora bilder där men fixat till det. Det verkar ha blivit bättre och sidan laddar upp snabbare. Men jag vill gärna ha feedback på själva bilder.
 

samispringsteen

Aktiv medlem
kolla in Crimson, de har många alternativ. det beror så klart på hur mycket pengar du har att satsa på det. Men lita inte så mycket på vad andra säger. Vad känner du? Känner du dig redo att visa upp dina bilder och kunna stå för det eller kommer du att göra bort dig?

Har du även kollat på andras hemsidor? Du vill gärna att folk går in och tittar på din sida men tror inte du har varit in på min. Du får jättegärna göra det och du vill ha lite mer feedback. www.mspphotography.wordpress.com.
mm vet att Crimson är bra :) Vad skulle du tycka såg bäst ut om 2 amatörer står o visar upp lite bilder för lite folk som kommer o går liksom :) Canvas eller större bilder med vit kant, ja säg vad du tror :)
 

samispringsteen

Aktiv medlem
Håller med en tidigare talare på tråden. Jag vill se bilder direkt men int som på hans sida med stora bilder som tar tid att ladda upp utan thumbs att klicka på. Gärna i gallerier som du har nu.
Men flash är bästa sättet att få mig att DIREKT lämna en sida.

I övrigt en himla bra start med en del riktigt bra bilder, men man kan sällan rensa för mycket :)
Asså jag gör en hemsida med hemsida24 och tycker de är jättesmidigt, behöver inte bry sig om massa html koder och sådant :) men när de gäller till kategorierna så finns de lite olika alternativ och de alternativet jag har nu, då de är alla kategorier i varsin del om man säger, och visst de är flash men om ja skulle ha de som inte är flash då skulle de inte kunna gå att dela in alla i kategorier som ja tycker är den lättaste navigationen i en portfolio :)
 
ANNONS