Annons

När förväntas Lightroom 3

Produkter
(logga in för att koppla)

Lotta Wesslund

Aktiv medlem
Hej

Någon som vet när man kan förvänta sig att LR3 kommer ut? Är på gång att köpa ett paket och vill köpa Lightroom också. Vill inte köpa LR2 när jag vet att LR3 är på gång, den finns ju som beta.
Såg att DVD-kurs från moderskeppet säljs ut då ny DVD LR3 kommer i augusti.
Några prognoser?
 

dcarlbom

Aktiv medlem
Jag skulle tippa på att den kommer inom kort, då den beta som idag finns ute kommer att sluta fungera den 30:e juni.

Jag tror inte att de kommer att komma ut med ytterligare en Beta vilket skulle bli den tredje i ordningen.
Fingertoppskänslan säger mig att LR3 alltså kommer inom en månad.
 

matlep

Aktiv medlem
Jag tror att den kommer samtidigt som ACR 6.1 får sin riktiga release. Den ligger ute nu som "release candidate" Så jag skulle gissa på inom två veckor.
 

Yeye

Aktiv medlem
Inom tre veckor

Det senaste skvallret gör gällande att det är inom tre veckor. Jag hoppas verkligen det för jag vill ha den skarpa versionen.
 

J0£L

Aktiv medlem
Nu gick det både att betala och tanka ner den. Du borde se din nyckel när du loggar in på adobes hemsida, alternativt att du mottog ett mail med den efter din beställning (som jag fick).
 

BugEyes

Aktiv medlem
Har inte fått något mail ännu, står att det kan ta 24-48 timmar :(
Ser den inte heller bland orderhistoriken när jag loggar in på Adobe.com
 

swanvillage

Avslutat medlemskap
Jag trodde att LR3 inte skulle kunna konvertera din bef. katalog och dina applicerade justeringar, eller var det bara betan som inte klarade av det? Läser man specifikationerna så tolkar jag det som att jag inte kommer att behöva "börja om"...
 

BugEyes

Aktiv medlem
Betalade online men det var rörigt att hitta rätt tycker jag och misstänker att jag mislyckats just med det.
Fick nyss ett mail från...
"Welcome to the Adobe Licensing Web Site (LWS)"
som jag inte begriper något av, kan logga in där med mitt Adobe-ID men det finns inget om LR3 där, inte heller i min orderhistorik i Adobe store. På den invoice jag fick står att jag köpt från Adobe store Europe.
 
ANNONS