Annons

Hur funkar uppladdningsperioderna?

Produkter
(logga in för att koppla)

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
De är flytande. Då du tar upp "Lägg till bild"-sidan kontrolleras hur många bilder du laddat upp inom 7 dygn före den tidpunkten (eller snarare 604800 sekunder, dvs 7*24*60*60)

En uträkning görs också av de tidpunkter framåt då du återigen kan ladda upp en och sju bilder.
 

skenbild

Medlem
:mad:
Hej. Jag kan inte riktigt smälta det där med sju bilder per vecka. I alla år har jag arbetat med bildserier och utställningar med runt 15-20 sammanhängande bilder. Jag anser att man själv måste avgöra hur många bilder som ska skickas på en gång. Att någon annan bestämmer hur många bilder som ska ingå i ett album med mitt namn är egentligen absurt och ett ingrepp i min konstnärliga frihet.
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Ingen har sagt att du inte kan lägga upp 20 bilder i ett album. Om du vill publicera alla samtidigt så kan man ju välja nej så att albumet inte "blir officiellt" förrän du tycker albumet är fullständigt.
 

skenbild

Medlem
SinusLinus skrev:
Ingen har sagt att du inte kan lägga upp 20 bilder i ett album. Om du vill publicera alla samtidigt så kan man ju välja nej så att albumet inte "blir officiellt" förrän du tycker albumet är fullständigt.
Vilket innebär att det tar tre veckor att publicera bilderna...=(
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ingemar, anledningen till att det blivit så här att det visar sig att det flesta inte varit lika strukturerade som du. Om alla gjorde som du så skulle vi sluppit detta.

Sedan är ju skillnaden att det inte skall vara en utställning utan mer kritik-på-mina-bilder.

Hälsningar
David
 

skenbild

Medlem
elmfeldt skrev:
Ingemar, anledningen till att det blivit så här att det visar sig att det flesta inte varit lika strukturerade som du. Om alla gjorde som du så skulle vi sluppit detta.

Sedan är ju skillnaden att det inte skall vara en utställning utan mer kritik-på-mina-bilder.

Hälsningar
David
Jaha, jag får väl nöja mig med det svaret. Fast jag är lite kluven till det där med att visa bilder lösryckta ur sitt sammanhang. Visst ska en bild klara sig ensam men ibland är det ju inte riktigt det som är tanken. Åtminstone i mitt fall har det visat sig att kommunikationen fungerar bättre om man ser bilderna i sitt sammanhang. Åtminstone är det den slutsats jag drar av de kommentarer jag fått hittils. Fast nästa album jag sätter upp (när detta är klart med alla 20 bilderna) kommer jag inte att publicera förrän det är klart. En tanke - skulle man inte kunna göra så att man bara får publicera ett album per 7-dagars period?
 
ANNONS