Annons

Min sida - kommentarer på andras bilder.

Produkter
(logga in för att koppla)

Oförbätterlig

Aktiv medlem
Hej!

När jag loggar in kanske jag har 5 nya händelser. Klickar jag in mig på "Min Sida" ser jag ju de nya händelserna i händelselistan. Här får jag välja på att se händelser rörande mina och andras bilder eller bara mina bilder, t ex att någon kommenterat. Så långt allt väl. Men oftast handlar en eller flera av de nya händelserna om någon annans bild som även jag betygsatt eller kommenterat.


Har jag då kommenterat en bild som är populär att kommentera kan det dyka upp 5-10 händelser i rad på min händelselista när någon kommenterar (och dessutom när upphovsmannen svarar på någon annans kommentar!). I tillägg dyker även en mindre version av bilden upp i samband med händelsen.
Det har hänt att jag haft 7-8 exemplar av samma bruna glada i följd på min händelselista. Visserligen en fin bild, men inte min.

Man kan välja att bara se kommentarer och händelser rörande sina egna bilder, men det kan jag bara göra inifrån min händelselista och jag måste göra det varje gång. Nästa gång jag loggar in ser jag kanske 8 nya händelser, men där kanske ingen rör mina bilder.

Jag skulle vilja ha möjlighet att permanent kunna välja att bara visa händelser runt mina bilder på händelselistan som default-inställning. Även då att knappen med räknare bredvid namnet bara visar händelser kring mina bilder. Annars kan man ju inte kommentera bilder längre, man drunknar i information om man får kopior på alla andras kommenterar på bilder man kommenterar.
 
ANNONS