Annons

Jag har studioblixtarna - har du lokalen i Stockholmsområdet?

Produkter
(logga in för att koppla)

ErikB

Aktiv medlem
Jag har precis fått veta att jag måste flytta ut från min nuvarande studiolokal, som jag fått ha (gratis!) i flera år. Det var bra så länge det varade, men nu måste jag hitta en annan lösning!

Jag har en komplett, professionell studioutrustning med 4 st Elinchrom blixtar, ett antal ljusformare och allt från pelarstativ till färgfilter. Men ingen lokal!

Kanske finns det någon som har lokal men inte utrustningen? Eller någon som har andra kloka tips på lösningar? Någon budget för att hyra en lokal till marknadsmässigt pris har jag inte...

Alla idéer mottages tacksamt!
 

jasminasthlm

Ny medlem
Hej!
Om du är intresserad så har jag och en annan fotograf en studio vid Roslagstull. Den är på 40kvm med 3,5 högt i tak, stora valvfönster och fiskbensparkett. Det finns även ett outnyttjad vindsutrymme med stora fönster och fint ljusinsläpp där man kan fota om man vill. Jag bor där (inte i studiodelen). Om du är intresserad så kan du få hyra in dig till en förmånlig månadsavgift.

Om du är intresserad får du gärna höra av dig!

Mvh
Jasmina


Jag har precis fått veta att jag måste flytta ut från min nuvarande studiolokal, som jag fått ha (gratis!) i flera år. Det var bra så länge det varade, men nu måste jag hitta en annan lösning!

Jag har en komplett, professionell studioutrustning med 4 st Elinchrom blixtar, ett antal ljusformare och allt från pelarstativ till färgfilter. Men ingen lokal!

Kanske finns det någon som har lokal men inte utrustningen? Eller någon som har andra kloka tips på lösningar? Någon budget för att hyra en lokal till marknadsmässigt pris har jag inte...

Alla idéer mottages tacksamt!
 
ANNONS