Annons

Gratis kurs "Nikon Introduktion" fram till årsskiftet

Produkter
(logga in för att koppla)

Hujeta

Aktiv medlem
Surfade runt på Nikons hemsida och såg att de hade lite kurser, kollade upp vad det fanns att välja på och märkte då att deras introkurs för digitala systemkameror som brukar kosta 495 nu är gratis. Jag blev lite nyfiken och mailade, fick då detta svar:

"Hej Johan!
Vad roligt att du är intresserad av vår kurs! Det kostar ingenting just nu. Vanligtvis är detta en kurs vi tar 495kr för, men vi vill att våra användare ska ha möjlighet att få prova på den gratis fram tills årsskiftet.
Jag vet inte på rak arm just nu var kursen håller till, det brukar vara på Folkuniversitetet i centrala Stockholm. Adress för kursen får du i ett bekräftelsemail då du registrerat dig.
För att delta registrerar du dig på denna sida:
https://school.nikon.se/sv_SE/course/?ID=2&N=Nikon+School+Intro+f%F6r+digitala+systemkameror

Vänliga hälsningar, Cecilia"

Kursen är 2,5 timme lång. Jag har anmält mig och tänkte åka dit på söndag. Kanske inget för inbitna rävar men för oss nykomlingar kan det kanske vara bra att reda ut något frågetecken eller passa på att få diskutera lite efteråt med andra deltagare, vad vet jag.

Jag tyckte mig även läsa att de har kursen i ett flertal större städer.
 
ANNONS