Annons

Visning av andras poolkommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

Canalog

Avslutat medlemskap
När jag själv lägger in en bild i en grupp som jag är medlem i, kommer man till följande sida när man valt grupp, och kan då skriva en poolkommentar för just den aktuella gruppen. se bif skärmdump)

För att se/läsa sådan "riktad" poolkommentar till viss bild som jag tidigare skrivit, hittar jag bara "ändra poolkommentar"-kommandot nertill på bildsidan.

Men hur gör jag för att hitta ev poolkommentarer som ANDRA HAR SKRIVIT till sina egna bilder...hur hittar jag dessa bilder/poolkommentarer om det ö.h.t finns någon? Detta märks väl inte för på nåt sätt på bildviningssidan eller gruppsidan, med nån symbol eller???

Vore roligt att veta!!
 

Bilagor

Canalog

Avslutat medlemskap
betr "visning av andras poolkommentarer"

Den här texten i poolkommentar-fönstret (första stycket upptill på bifogade skärmdumpen ovan)är väl då ganska meningslös om inte funktionen finns - om det är så att ingen annan kan läsa att jag efterlyser t ex kritk på någon speciell sak...

"Pool: Veteranfordon.
Bildkommentar för denna pool:
Du kan skriva en extra kommentar till din bild för just denna pool; tex om du önskar kritk på någon speciell sak, vill påpeka något som är relevant i just denna poolens sammanhang etc. Texten visas endast i samband med denna pool."
 

blj

Aktiv medlem
Poolkommentarer.

Hej Börje! Nu förstår jag frågan har sett detta men ej prövad
den funktionen,nästa bild jag lägger in i nån pool ska jag prova
om det funkar annars så kanske nån ansvarig för fotosidan
kan kommentera hur det ligger till och hur man gör för att lyckas.
hälsar Bo-Lennart"
 
ANNONS