Annons

Svar på diskussion

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej igen!
Sorry men skulle man inte kunna ha en sådan funktion på "svar på en diskussion" där man har en röd prick eller något som man kan klicka på så kommer men till det nya svaret? Så som man idag har med kommentar på en bild, då lyser ju en orange siffra och man klickar på den och kommer direkt till den kommentaren.
Jag tycker det är svårt att hitta sin diskussion idag. Jo jag vet det står ju där hur många diskussioner man startat osv och så får man ett mail men borde det inte finnas en markering på sin sida också?
Eller var det en jobbig grej att fixa?
Mvh Eva
 

Lintott

Aktiv medlem
Och jag saknar ytterligare en funktion: en depå eller något som visar vilka bilder jag tävlar med var. Man hittar ju inte dem någonstans just nu. Man klickar på tävling igen som barar visar att du har redan sänt in max antal bilder. Men vore det inte lite bra att se vilka bilder man skickat in också? Jag tycker man glömmer så fort.
 

Hujeta

Aktiv medlem
Jag bumpar den här tråden lite nu. Jag saknar också en notifiering för trådar man har skrivit i men önskar även en funktion att man ska kunna följa intressanta diskussioner även om man inte postar själv. Kanske är jag som missat såna funktioner men jag har inte sett något. Fotosidan tycker jag är himla bra för att det är så mycket mer än bara ett forum men istället kan själva forumbiten förbättras en del tycker jag. Tex en knapp för multicitat hade varit användbart.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Jag bumpar den här tråden lite nu. Jag saknar också en notifiering för trådar man har skrivit i men önskar även en funktion att man ska kunna följa intressanta diskussioner även om man inte postar själv. Kanske är jag som missat såna funktioner men jag har inte sett något. Fotosidan tycker jag är himla bra för att det är så mycket mer än bara ett forum men istället kan själva forumbiten förbättras en del tycker jag. Tex en knapp för multicitat hade varit användbart.
Om du har prenumeration (du behöver inte det så att det skickas e-post) påslaget för trådar du skriver i, så finns trådarna du skrivit i under "Bevakningar" upptill i forumet. När du går in så visas de som är uppdaterade sedan du läste i dem senast, men du kan även visa alla. Vill du lägga till en tråd utan att skriva i den, så finns det i den lilla menyn som kommer upp om du klickar på "Ämnesverktyg".

Tillägg: Du ändrar standardinställningen för prenumeration via länken "Inställningar" i forumet.
 

Hujeta

Aktiv medlem
Om du har prenumeration (du behöver inte det så att det skickas e-post) påslaget för trådar du skriver i, så finns trådarna du skrivit i under "Bevakningar" upptill i forumet. När du går in så visas de som är uppdaterade sedan du läste i dem senast, men du kan även visa alla. Vill du lägga till en tråd utan att skriva i den, så finns det i den lilla menyn som kommer upp om du klickar på "Ämnesverktyg".

Tillägg: Du ändrar standardinställningen för prenumeration via länken "Inställningar" i forumet.
Jo men jag tycker det vore bra om man får en sån där orange notifiering som vid bildkommentar istället för att behöva uppdatera manuellt i bevakningar.

Hur hittar jag mina inlägg och startade trådar? Borde inte det stå direkt när man trycker på sin profilbild i övre högra hörnet? Alltså när man trycker där borde man komma till sin egna allmäna profil.
 

Lintott

Aktiv medlem
Provar igen då: Och jag saknar ytterligare en funktion: en depå eller något som visar vilka bilder jag tävlar med var. Man hittar ju inte dem någonstans just nu. Man klickar på tävling igen som barar visar att du har redan sänt in max antal bilder. Men vore det inte lite bra att se vilka bilder man skickat in också? Jag tycker man glömmer så fort.
 
ANNONS