Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis/ar. Gatufoto,dyl.

Produkter
(logga in för att koppla)

Nikon 7000

Avslutat medlemskap
Hej alla jag vill bara kolla av hur intresset är om det finns någon/några att fotografera ihop med T.e.x gatufotografering i nordvästra Skåne , vi träffas och fotograferar och tar en fika på stan och pratar bilder och våra fotoerfarenheter både positiva och negativa händelser, kunde vara trevligt att lära känna nytt folk, gärna nybörjare eller erfarna amatör/ hobby fotografer även proffs som kan lära oss lite kanske, detta är bara en koll på intresset så får vi se om det blir till något.Tanken är inte att det skall vara så strikt att någon måste hålla i detta utan att det sker helt kravlöst och att komma med idéer om var och när man skall träffas och fotografera är alla välkomna. Som sagt först och främst en koll på intresset.
 
Gatufotografering

HejBo, jag heter Håkan och bor i Halmstad och är mycket intresserad av gatufotografering, har hållt på ett tag. det skulle vara mycket roligt och intressant och få träffa nya vänner med detta intresse, hör av dig, du når mig på E-Mail h.iverson@telia.com och vill du se litegrann vad jag gjort tidigare har jag en hem sida som du hitta på www.hifoto.se

MBH // Håkan
 
ANNONS