Annons

Kalla kriget

Produkter
(logga in för att koppla)

Pentax79

Avslutat medlemskap
Hej Fotvänner

Tänkte kolla om det finns någon mer där ute som är intresserad av fota div saker från kalla kriget,
då jag tycker detta är en otroligt spännade tidsperiod

Det hade varit kul att diskutera byta erfarenheter osv med varandra

hör av er om detta intresse finns

Mvh
Mauro
 

Pentax79

Avslutat medlemskap
Ett forum där man diskuterar intressanta platser inom kalla kriget inom (Swe) , men även lägga ut bilder utan att uppge plats och byta erfarenheter med varandra alltid kul med folk som har samma intresse


Är inte ute för att göra något olagligt all info finns redan på nätet ,och på Facebook finns det redan många såna här grupper,men tänkte mer en grupp för oss som är fotointresserade

En bild säger mer än 1000 ord säger dom,äventyret utmaningen att ta den där bilden som inte alla andra tar
 

PeterWem

Aktiv medlem
Ett forum där man diskuterar intressanta platser inom kalla kriget inom (Swe) , men även lägga ut bilder utan att uppge plats och byta erfarenheter med varandra alltid kul med folk som har samma intresse


Är inte ute för att göra något olagligt all info finns redan på nätet ,och på Facebook finns det redan många såna här grupper,men tänkte mer en grupp för oss som är fotointresserade

En bild säger mer än 1000 ord säger dom,äventyret utmaningen att ta den där bilden som inte alla andra tar
UE menar du?
 

bentelkalb

Aktiv medlem
Ett forum där man diskuterar intressanta platser inom kalla kriget inom (Swe) , men även lägga ut bilder utan att uppge plats och byta erfarenheter med varandra alltid kul med folk som har samma intresse


Är inte ute för att göra något olagligt all info finns redan på nätet ,och på Facebook finns det redan många såna här grupper,men tänkte mer en grupp för oss som är fotointresserade

En bild säger mer än 1000 ord säger dom,äventyret utmaningen att ta den där bilden som inte alla andra tar
Varför ska platsen vara hemlig? Ska d vara så då är jag inte med. Ger inget om man inte vet vad man ser på.
 

Pentax79

Avslutat medlemskap
Varför ska platsen vara hemlig? Ska d vara så då är jag inte med. Ger inget om man inte vet vad man ser på.
Platsen behöver inte vara hemlig men det är ju upp till den personen som tar bilden som avgör hur mycket information man vill berätta om sin bild,är det inte så med alla bilder/grupper oavsett ämne
 

bentelkalb

Aktiv medlem
Platsen behöver inte vara hemlig men det är ju upp till den personen som tar bilden som avgör hur mycket information man vill berätta om sin bild,är det inte så med alla bilder/grupper oavsett ämne
Jag har varit med i nån sån grupp förut, totalt meningslöst. Det är ju platsen, dess historia, som ger bilden innebörd och mening i detta fall. Och TS skrev ju att platsen inte skulle lämnas ut, då är den ju hemlig.

Delar man med sig av platser så blir det mer intressant, då kan jag tänka mig det.
 
ANNONS