Annons

Feedback på Fotosidans nya navigering/form

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
Favoriter

Tidigare kunde jag se vilka medlemmar som valt en specifik bild som favorit, varför går det inte att se det längre? Nu ser jag bara en siffra som inte säger någonting egentligen. Det tycker jag är en klar försämring! Går det att ändra?
 

toXXy

Medlem
Bildkategorier?

Vore ju trevligt om man kunde få fram bildkategorier och alla bilder där i som förr.
Den funktionen är ju tydligen borttagen.


Mvh
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag har den i min dator (XP) både i Firefox och i Chrome
Jag har den i min platta (Android 4.4.2) både i Firefox och i Chrome.

Så den är nog allmänt förekommande... speciellt besvärlig i plattan där man ska pricka det lilla krysset för att bli av med den.
Ja vi får ta bort den. Den har tjänat sitt syfte.
 

A.Dent

Aktiv medlem
Ja, på fel ställe. Tre klick istf ett...
Ja som det mesta i den nya designen. En jäkla massa extra klick.
Därför jag jag helt slutat besöka FS via min surfplatta (Nexus7). Varje klick på FS på surfplattan måste jag klicka två gånger eftersom den inte uppfattar vilken länk jag klickar på. Jag vet inte om länkar ligger extra tätt på FS eftersom det händer i stort sett bara här.

Jag har varje dag sökt se mest visade bilderna senaste en och tre dagarna. Efter om designen har jag lagt två fula bokmärken i bokmärkesfältet i webbläsaren för att slippa alla dessa klick. Av två onda ting...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ja som det mesta i den nya designen. En jäkla massa extra klick.
Därför jag jag helt slutat besöka FS via min surfplatta (Nexus7). Varje klick på FS på surfplattan måste jag klicka två gånger eftersom den inte uppfattar vilken länk jag klickar på. Jag vet inte om länkar ligger extra tätt på FS eftersom det händer i stort sett bara här.

Jag har varje dag sökt se mest visade bilderna senaste en och tre dagarna. Efter om designen har jag lagt två fula bokmärken i bokmärkesfältet i webbläsaren för att slippa alla dessa klick. Av två onda ting...
Är det den horisontella menyn du har problem med? Eller den som faller ner?
 

A.Dent

Aktiv medlem
Det har alltid varit svårt att klicka rätt på FS på Nexus7. De absolut svåraste är siffrorna när man ska bläddra i forumet. Länkar som ligger under varandra är näst svårast.
 

Scratchen

Aktiv medlem
Märkligt. Inga problem med det på iOS.

En fråga riktad till Elmfeldt, kan ni fixa köp&osäljbar-delen?
När man lägger in en annons väljs Bronica som märke automatiskt, och ändrar man en annons så väljs återigen Bronica som standard.
 

A.Dent

Aktiv medlem
Har ni ändrat på forumets förstasida? Idag får jag inte upp vänsterkolumnen med länkarna till "senaste olästa" sökning osv.
 
ANNONS