Annons

Bästa bilfoto!

Produkter
(logga in för att koppla)

Affe.R

Avslutat medlemskap
Patrik du e ju helt makalös med dina bil bilder i posetiv bemärkelse . Cheva bilden e ju grymt bra . Opel bilden skulle jag nog haft bilen på höger kanten men det är jag det . Men dom andra bilderna håller ju oxå hög klass . Så det är bara och lägga upp fler bilder
 

Patrik68

Aktiv medlem
Patrik du e ju helt makalös med dina bil bilder i posetiv bemärkelse . Cheva bilden e ju grymt bra . Opel bilden skulle jag nog haft bilen på höger kanten men det är jag det . Men dom andra bilderna håller ju oxå hög klass . Så det är bara och lägga upp fler bilder
Tack så mycket Affe!
Vad roligt att du gillar dom.
 

Patrik68

Aktiv medlem
Den svarta Porschen var ju grymt snygg!
Försök att köra lite längre tider så att du får mer fartkänsla.
 

Johan_035

Aktiv medlem
Den svarta Porschen var ju grymt snygg!
Försök att köra lite längre tider så att du får mer fartkänsla.
Tack för kommentaren. Ja den svarta porschen var den snyggaste som körde den dagen.
Ska försöka med längre slutartid, får träna lite mer på min panoreringsteknik..
 

trivium

Medlem
@ Patrik Karlsson

förstår om du inte vill dela med dig av "yrkeshemligheter" men det vita ljussticket som du har på Rally Audin och den svart/oranga Porschen.. hur får du till det??

Har kämpat och slitit mitt hår men får inte till det

Mvh // Mathias

Ps.. Bilderna är nått att vara avundsjuk på, grymt snyggt
 

Henrik-J

Aktiv medlem
Här en av favoriterna bland mina bilder från Knutstorp. Mitt stackars lilla 55-250 4.5-5.6 objektiv var sträckt till max och lite till :) Var ganska ny på det här med systemkamera och fotografering men även bildredigering när jag tog denna bilden.

Canon EOS 450D
Canon EF-S 55-250 4.5-5.6 IS
f/9
1/125
250 mm
ISO200

EDIT : Bilden var lite väl stor, förminskade den och la upp den igen.
Ursprungsbilden finns annars här
http://www.exx.se/miscellaneous/photos/stcc_knutstorp_fri_09_2010/img_014.html

 

Mercafreak

Avslutat medlemskap
Såg lite mörk ut när jag slängde upp den här men tyckte den blev lite cool...

Tagen i garaget. bilen är en röd SLK 55

 

azek99

Aktiv medlem
@ Patrik Karlsson

förstår om du inte vill dela med dig av "yrkeshemligheter" men det vita ljussticket som du har på Rally Audin och den svart/oranga Porschen.. hur får du till det??

Har kämpat och slitit mitt hår men får inte till det

Mvh // Mathias

Ps.. Bilderna är nått att vara avundsjuk på, grymt snyggt
Prova att lägga ett lager i orange färg och välj blandningläge screen, om jag minns rätt, dra ner effekten rejält och maska fram det du vill ha, finjustera med ett justeringslager för kurvor, höj röd och grön en smula... prova dig fram, kolla youtube efter den effekten (det finns många olika sätt att nå dit!)

/Anders
 

j2^

Aktiv medlem


BMW M550d xDrive, plåtad under en workshop och publicerad i majnumret av TopGear.
 

Affe.R

Avslutat medlemskap
Vad säger man Patrik 68 ? mer proffsig bild än så där går inte att få till i inte i min värld i alla fall
en kanon bild helt enkelt på en av dom fränaste bilarna som Dodge har byggt över huvud taget
 

Patrik68

Aktiv medlem
Vad säger man Patrik 68 ? mer proffsig bild än så där går inte att få till i inte i min värld i alla fall
en kanon bild helt enkelt på en av dom fränaste bilarna som Dodge har byggt över huvud taget
Tack så jätte mycket Affe!

Lägger upp en Camaro från dagens edrs som gick på Tierp Arena

 

Affe.R

Avslutat medlemskap
Vad säger man Patrik 68 hittar inga bra komentarer längre så ja du vet vad jag tycker om dina bilder
Men en fråga bilden på den gula Challangern är den ifrån en bild serie som va med i Wheels till sammans med en röd Cuda 70a för några nr sedan ??
 

Patrik68

Aktiv medlem
Vad säger man Patrik 68 hittar inga bra komentarer längre så ja du vet vad jag tycker om dina bilder
Men en fråga bilden på den gula Challangern är den ifrån en bild serie som va med i Wheels till sammans med en röd Cuda 70a för några nr sedan ??
Ja det var jag som plåtade Cudan och Challangern.
Det var far och son.

En bild på Snowballs bil

 

Affe.R

Avslutat medlemskap
Tänk om fler tidnings fotografer skulle ta lika bra bilder som du gör Patrik ja då skulle det ligga fler nr av svenska tidningar i min låda
Grymm bild på snowball
 
ANNONS