Annons

Fotografera tillsammans runt Gävle/Falun

Produkter
(logga in för att koppla)

Panso

Ny medlem
Hallå,

Tänkte höra efter om det finns någon intresserad på att ta en sväng ut för att fotografera tillsammans med? Utgår ifrån Sandviken, men tar mig gärna mot t.ex. Falun eller Gävle för att öka möjligheterna att hitta någon intresserad.

Är fortfarande en glad nybörjare, så om du är i samma sits finns det säkerligen mycket vi kan lära varandra. Om inte annat så får du förhoppningsvis ett trevligt sällskap samt lite motion. Är själv en kille som precis fyllt 31, men varken din ålder eller kön har någon betydelse.

Skulle också vara trevligt att sedan jämföra bilderna vi tagit för att se vad den andra sett och fångat på bild och som man själv missat eller valt att fånga en annan variant av.

Tar mig gärna ut i naturen. Jag kör gärna och lovar att packa en smarrig picknick. :)
 

avslutatmedlemskap180108

Avslutat medlemskap
Hej!

Jimmy Staff heter jag och är 34 år..
Jag håller till i Gävle och känner mig som en amatör trots att jag fotat i 10 år nu (dock med dålig utrustning mest hela tiden).. Då jag är inflyttad i gävle känner jag inte till så roliga fotoobjekt i området så det hade varit kul med någon att utforska lite med..

Har jobbat 8 år på en skotertidning men dock ej som fotograf men har ju sett då hur proffsen gör och drömmer varje dag om samma gluggar och blixtar som dom hade :)

Lägg gärna till mig på facebook så kanske vi kan ses nån dag.
 

Panso

Ny medlem
Trevligt, har skickat iväg en förfrågan så planerar vi ihop något där. Har haft kontakt med en tjej i Sandviken som tidigare sökte folk här på forumet. Tänkte jag skickar iväg ett meddelande till henne och ser om intresset hos henne finns kvar.

10 år så ligger du några år före mig så att säga, får nog väga upp med en ordentlig picknick om jag ska dra jämt. :)

Tror aldrig man får tag i all utrustning, finns alltid något mer man suktar efter. :) När man väl införskaffat det man tror man behöver så är det alltid något som kan uppdateras eller förbättras.. Gäller ju dock att komma ihåg att man inte behöver spender allt för mycket pengar för att få till bra bilder och ha skoj när man tar dem. :)
 

BeriJan

Aktiv medlem
Senast ändrad:

avslutatmedlemskap180108

Avslutat medlemskap
Hej Jan Bulér, född 62, här, bor i Gävle och är intresserad av att träffa lite fotovänner .

Jag är frilansfotograf vid sidan om mitt ordinarie jobb och fotar bl a sport i Gävleområdet för bildbyrån Pic-Agency. Driver fotande i egna firman BeriBild

Är det fler intresserade fotografer i Gävleområdet så kanske det kan bli lite aktivitet i FS-gruppen "Fotografer i Gävle"

[Edit]
Finns även på FB
https://www.facebook.com/jan.buler
https://www.facebook.com/Beribild
Härliga bilder på din hemsida! Ska genast kolla upp den där fotosidangruppen gruppen..
 

Kalli

Aktiv medlem
Jag bor i Falun och kan tänka mig ta en fotoutflykt någon gång. Planerar själv att åka ner till Norberg någon gång och fota runt där, men först måste den mesta snön försvinna. Har också planer om att fota i kalhygge runtom här, men inte tills snön har i stort sätt försvunnit.
 
ANNONS