Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameror för oberoende värdering

Produkter
(logga in för att koppla)

Fotograf2000

Ny medlem
Hej, det var högst oklart var jag skulle lägga denna tråd.
Flytta gärna till rätt forumdel om det har blivit fel.

Det är så att jag har fått mellan 50-100 olika kameror (analoga, digitala från 1910-1990), objektiv, blixtar och tillbehör.

Jag är själv inte särskilt fotointresserad utan ser gärna att sakerna hamnar i rätt händer. Var i Uppsala (med omnejd) kan jag få en oberoende värdering av sakerna? Gärna inte Stockholm. Önskar träffa en person eller firma som gör det korrekt med prishänvisningar etc.


Tack och allt gott!
 

Benganbus

Aktiv medlem
Hej, det var högst oklart var jag skulle lägga denna tråd.
Flytta gärna till rätt forumdel om det har blivit fel.

Det är så att jag har fått mellan 50-100 olika kameror (analoga, digitala från 1910-1990), objektiv, blixtar och tillbehör.

Jag är själv inte särskilt fotointresserad utan ser gärna att sakerna hamnar i rätt händer. Var i Uppsala (med omnejd) kan jag få en oberoende värdering av sakerna? Gärna inte Stockholm. Önskar träffa en person eller firma som gör det korrekt med prishänvisningar etc.


Tack och allt gott!
LP Foto i Stockholm gör värderingar för sina auktioner. Kontakta dom med en fråga.
 

easyrider

Aktiv medlem
Hej!

Lägg upp några bilder så kan vi säkert ge en fingervisning. Dom digitala är troligtvis inget värda men objektiv och analoga kameror kan vara värda en del. Blixtar från den tiden får du dock inte mycket för heller.
 
ANNONS