Annons

Problem med Tapatalk

Produkter
(logga in för att koppla)

Graylingman

Aktiv medlem
Jag har länge använt Tapatalk för att läsa forumet på fotosidan och även på "systersidan" utsidan, men nu har jag plötsligt blivit utloggad och lyckas inte logga in igen 😕 När jag försöker får jag felmeddelande enligt bilden. Fel hos mig eller hos er?
 

Bilagor

JonasHol

Aktiv medlem
Jag har länge använt Tapatalk för att läsa forumet på fotosidan och även på "systersidan" utsidan, men nu har jag plötsligt blivit utloggad och lyckas inte logga in igen 😕 När jag försöker får jag felmeddelande enligt bilden. Fel hos mig eller hos er?
Hittade du någon lösning?
Jag har motsvarande problem sedan några dagar.
 

martinot

Aktiv medlem
Det var synd. Men jag gissar att det är för att annonserna inte syns i Tapatalk. En ekonomisk fråga alltså.
Ingen skillnad emot desktop. Där stöds inte heller några protokoll för dedikerade klienter/appar (vad jag känner till).

Sedan, förutom att mobilanvändning ökar, och det finns ingen orsak att inte kapitalisera på det (kostar en hel del pengar att drifta en sajt som Fs, långt ifrån gratis), så kostar det ju desutom tid/resurser att underhålla extra kod och komponenter som tex. Tapatalk.

Jag tycker Fs responsiva design fungerar relativt OK (inte världsklass i bra responsiv design/arkitektur, men fungerar praktiskt).
 
ANNONS