Gammal 2013-05-31, 23:42   #301

Glad Hej Omar! Tack för upplysningen om "ankorwatt"!
Omar skrev: Hej

Lite OT

En del gamla rävar känner säkert till ankorwatt i tråden ovan, gav mycket info här och väldigt aktiv men nu utesluten från fotosidan, fast han häckar säkert här ändå i smyg :)
Hej Omar! Oj jag visste inte detta om "ankorwatt" - men jag brukar alltsomoftast fästa min uppmärksamhet på vad "neuroanatomist" skriver! Han brukar vara saklig och mycket kunnig när det gäller Canon utrustning! Undrar vad "OT" betyder en ny förkortning för mig Omar! :-)

Önskar dig en riktigt skönt veckoslut! Blir det kanske en fotoutflykt med EF 500:an?
Allt Gott!

C
Besvara med citat   
Gammal 2013-06-02, 00:08   #302

tender7 skrev: Hej Omar! Oj jag visste inte detta om "ankorwatt" - men jag brukar alltsomoftast fästa min uppmärksamhet på vad "neuroanatomist" skriver! Han brukar vara saklig och mycket kunnig när det gäller Canon utrustning! Undrar vad "OT" betyder en ny förkortning för mig Omar! :-)

Önskar dig en riktigt skönt veckoslut! Blir det kanske en fotoutflykt med EF 500:an?
Allt Gott!

C
Ciao Carl och andra

OT används flitigt på forum, betyder out of topic, utan för ämnet i tråden, dvs när det inte riktigt postat i rätt tråd, men författaren skriver det ändå.

Hoppas Carl och andra får en Canon helg
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Taggar
500mm/4.0

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:35.

Aifo AB - Portabla batterier för studioblixtar