Annons

Fota i Warszawa

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
Åker till Warszawa i juli och givetvis åker kameran med. någon som varit där och kan berätta om det finns mycket att fota där? är det den typ av stad som är jättefin på kvällen tillexempel så jag ska ta med mig stativet? eker finns det inte så väldigt mycket kul att fota? i så fall struntar jag i stativet och hänger kameran över axeln och tar lite snapshots bara.
 

Pippo

Aktiv medlem
Åker till Warszawa i juli och givetvis åker kameran med. någon som varit där och kan berätta om det finns mycket att fota där? är det den typ av stad som är jättefin på kvällen tillexempel så jag ska ta med mig stativet? eker finns det inte så väldigt mycket kul att fota? i så fall struntar jag i stativet och hänger kameran över axeln och tar lite snapshots bara.
Har aldrig släpat på stativ i Warszawa utan enbart kört lite gatufoto, men tror inte att det är en dum idé. Gamla stan lär vara fin kvällstid och sedan finns ju slott, parker etc också. Är det mest fotograferande du är ute efter tror jag dock att Krakow, Gdansk och andra städer är mysigare och inbjuder till roligare fotograferande.
 
ANNONS