Annons

"Fotobok" el liknande med få sidor

Produkter
(logga in för att koppla)

Totto15

Aktiv medlem
Jag har 8 bilder som jag önskar beställa i någon form av fotobok el pärm. Den ska stå på ett klassiskt vis i en bokhylla, gärna så att den går att öppna och visa ett par bilder.

Jag hittar inga fotoböcker att beställa med så få sidor. Minsta antalet sidor ligger hos de flesta sajter runt 24 sidor. Vill ju inte beställa en fotobok med 16 tomma sidor..

Det behöver inte vara en fotobok, bara det går att ställa upp en serie på 8 foton snyggt i bokhyllan

Tips tack! Ange gärna länk.
 

LottaJohansson

Aktiv medlem
,

Jag har 8 bilder som jag önskar beställa i någon form av fotobok el pärm. Den ska stå på ett klassiskt vis i en bokhylla, gärna så att den går att öppna och visa ett par bilder.

Jag hittar inga fotoböcker att beställa med så få sidor. Minsta antalet sidor ligger hos de flesta sajter runt 24 sidor. Vill ju inte beställa en fotobok med 16 tomma sidor..

Det behöver inte vara en fotobok, bara det går att ställa upp en serie på 8 foton snyggt i bokhyllan

Tips tack! Ange gärna länk.
Hej!

Ja, så få sidor kan väl vara svårt att hitta... hmm. Finns ju dock en del företag som har proffstjänster där man kan begära lite mer från egna önskemål, kostar därefter då också...
Kommer tyvärr inte på någon just nu, sorry.

Annars, prova vända dig till din lokala tryckare. De ska kunna fixa det mesta, prova för en företagssök på Eniro och ring runt o fråga vad de kan erbjuda:).

Lycka till!

MVH
Lotta Johansson
www.fotograflottajohansson.wordpress.com
 
ANNONS