Annons

Ljustält från kaffebrus.se

Produkter
(logga in för att koppla)

1943

Ny medlem
Kaffebrus varning.

Har just beställt, återkommer med ett utlåtande!
Jag vill varna för kaffebrus.
Dom verkar inte seriösa.
Jag köpte Beauty Box från dom och betalade med mitt kreditkort.

Jag såg när jag fick den.Att den motsvarande inte kvalteten som det fanns information om på hemsidan,
Jag kontaktade dom och fick besked om att det var bara att skicka tillbaka den och pengarna skulla sättas tillbaka på mitt konto.
Dom har inte hämtat mitt returpaket trots tre telefonsamtal till dom.
Enligt postens utlämningsställe i Ystad så har dom 4O outhämtade paket.
Tydligen har dom satt det i system för att slippa skicka till pengarna till oss kunder.
 

LALU

Medlem
Jobbigt läge, Rune!

Jag har handlat et par, tre gånger från dom och det har inte varit några problem. Grejerna har kommit blixtsnabbt.
Prylarna har också varit okej, men inte mer. Man får vad man betalar för som vanligt.
 

dcarlbom

Aktiv medlem
Jobbigt läge, Rune!

Jag har handlat et par, tre gånger från dom och det har inte varit några problem. Grejerna har kommit blixtsnabbt.
Prylarna har också varit okej, men inte mer. Man får vad man betalar för som vanligt.
Även jag har handlat från dem ett flertal gånger och håller med om att "man får vad man betalar för", men jag är nöjd med kvalitén på sakerna.

Jag har även varit med om att vissa saker gått sönder (trådlösa blixtsändare) och då har de bytt ut sakerna direkt. De har även skickat en ny innan jag hunnit returnera den defekta produkten.

Enda gången de har varit långsamma på att svara på supportfrågor via mail var kring julhelgen 2009, och det kan jag köpa.

Överlag måste jag säga att jag faktiskt är nöjd med Kaffebrus.
 

loidor

Avslutat medlemskap
Enda gången de har varit långsamma på att svara på supportfrågor via mail var kring julhelgen 2009, och det kan jag köpa.
...vilket jag vill minnas berodde på sjukdom.

Kaffebrus är seriösa, även om en hel del av deras produkter är just piratsaker (och därmed eventuellt av undermålig kvalitet).
 

Lurch

Avslutat medlemskap
Nu är det lite OT men...

Jag kan inbilla mig att 40 outhämtade paket är väldigt lite för en firma som Kaffebrus.

Jag får grejorna i morgon förhoppningsvis!
 
ANNONS