Annons

Foto kompisar i Tierp och Uppsala län

Produkter
(logga in för att koppla)

mickej79

Aktiv medlem
Hej Jag söker nya foto vänner i Tierp och Uppsala län. Vore kul o träffa någon som man kan gå ut o fota med eller bara diskutera foto med. Jag använder en nikon D7000 och fottar det mesta som är kul o värt att fota. Tänkte mig en dag bli bra på o fota, kanske en dag bli fotograf och jobba med det,

Hör gärna av dig..
 

mickej79

Aktiv medlem
Lite sent att svara kanske när det är ett tag sen.. Men såg ej att jag hade fått svar för ens nu. Ja inte så lätt att hitta vänner här har jag märkt. Jag är ute efter någon man kan gå en runda i skogen eller så med kameran o fota eller behöver ju ej vara skog kan vara något annat också men jag är ju mest intresserad av naturfoton..
 

mickej79

Aktiv medlem
tjena


Jag bor i tierp letar oxå efter fotokompisar!? /Fredrik
Hej. Vad gillar du att fota? Jag gillar mest natur. Men macro kan vara kul ibland. Men intresset svalnade då man ej kom något kul att fota plus att man var själv om det här intresset. så kameran har legat och samlat damm någon månad men kan ju dra liv i det igen. Tycker det är jättekul att fota bara man kommer igång. Mvh Micke

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

peakfreddan

Ny medlem
Hej. Vad gillar du att fota? Jag gillar mest natur. Men macro kan vara kul ibland. Men intresset svalnade då man ej kom något kul att fota plus att man var själv om det här intresset. så kameran har legat och samlat damm någon månad men kan ju dra liv i det igen. Tycker det är jättekul att fota bara man kommer igång. Mvh Micke

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tjena
Jag är ju ganska grön inom denna gren jag fotar det mesta från natur bilar djur samt dop:)
Just nu är väl en liten lågperiod m tanke på väder och sånt / Fredrik
 

mickej79

Aktiv medlem
Vad har du för kamera ? Själv kör jag med nikon D7000 . Vad gör du annars när du inte fotar? Eller du kanske jobbar med det? Jag jobbar i Uppsala som datatekniker. Och på kvällar och helger är jag med min sambo och gör väl inte så mycket efter som man känner så lite folk här i Tierp.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

peakfreddan

Ny medlem
Vad har du för kamera ? Själv kör jag med nikon D7000 . Vad gör du annars när du inte fotar? Eller du kanske jobbar med det? Jag jobbar i Uppsala som datatekniker. Och på kvällar och helger är jag med min sambo och gör väl inte så mycket efter som man känner så lite folk här i Tierp.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tjena

Jag har en nikon d90 som får slita hårt ibland..:)
Jobbar i uppsala som kock så det är en skön avkoppling att fota;) bor i Tierp m min familj sambo och 2 årig son. / fredrik
 

mickej79

Aktiv medlem
När du är ute och fotar i Tierp vart brukar du gå då? och vad gör du med bilderna sen?

Mvh Micke

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

peakfreddan

Ny medlem
Tjena..

Tyst och tyst sjukligt upptagen med annat skulle jag säga:)
Annars så är det bra..:) vad jag gör m mina bilder? Kör d flesta i lightroom samt lite i ps
Försöker lära mig ps bättre men just bu försvinner tiden iväg på jobbet och familjen. Men ska försöka komma ut lite å foto nu i d härliga vädret :)
 
ANNONS