Fotosidans Forum
>
Grupper och Klubbar
>
Skånes fotografiska sällskap
>
Sökes fotokompis i Helsingborg/Landskrona
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Betygsätt ämne |
|
|
#1 |
|
|
Hej
Jag är en glad tjej på 25 år , jag har tröttnat på att gå ut och fota själv. Och söker nu en fotokompis i Helsingborg/Landskrona som man kan utvecklas med. Jag är helt grön på området men lär mig gärna mer. Fotografi är verkligen något jag brinner för , men de blir så ensamt att fota själv. Om du är nybörjare eller mer erfaren spelar absolut ingen roll. Hade bara varit kul och ha någon fotokompis man kan fota med , dela erfarenhet med , fototips m.m. Låter det intressant så får ni gärna skriva här eller i gästboken. |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Har inte all världens tid, men hänger gärna med dom få gånger jag kan :-)
|
| Besvara med citat |
|
|
#3 |
|
|
Hej Anna!
Har du provat Helsingborgs Fotoklubb? Här finns många fotointresserade som är aktiva, allt från nybörjare till oldtimers, och som söker utflyktskompisar. De senaste åren har det kommit till många nya medlemmar och av dom är många tjejer vilket är kul. Kom gärna till klubben på en tisdag 1900 och kolla in läget. Du är välkommen på ett besök utan några förpliktelser. Klubben har förutom mycket aktiviteter också tillgång till en hel del utrustning som man kan låna och en fin klubblokal. www.helsingborgsfotoklubb.se mvh Erland |
| Besvara med citat |
|
|
#4 |
|
|
Fotoklubb i Landskrona
Hej
Jag håller på att starta en fotoklubb i Landskrona och min tanke med klubben är primärt att ha ett forum att hänvisa till vid kontakter med kommun och liknande vid exempelvis utställningar av bilder. Vad det mera kan leda till får framtiden utvisa och förhoppningsvis kan det leda till ytterligare aktiviteter eftersom lokala amatörfotografer kan mötas lokalt och alla har sin bit de kan tillföra. Gå gärna in på http://landskrona-fotoklubb.se och ge dina kommentarer. Hälsningar Stefan Petterson |
| Besvara med citat |
|
|
#5 |
|
|
Jag hänger gärna med och fotograferar lite runt om i Helsingborgstrakten.
|
| Besvara med citat |
|
|
#6 |
|
|
Hade jag bott närmre hade jag gärna följt med och fotografera brinner med för att fotografera :) det är verkligen en stor del av mig.. Ha hållt på att fotografera sen 7 år sen tro jag det är :)
Bor utanför Växjö Anna // |
| Besvara med citat |
|
|
#7 |
|
|
Hej. jag är en kille på 23 år och bor i Helsingborg.
Har fototat i ca 3-4 år och anser mig vara hyffsat kunnig på fotografering. Hade varit kul om man dragit ihop ett gäng och fotat någon dag, kanske någon liten resa eller något i skåne. |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:58.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar